Pampers Vs Libero
Vad tycker ni är bäst, Pampers eller Libero? Bara för att jag är nyfiken
Jag tycker själv:
Pampers babyblöjor (steg 1 till 3)
Libero Comfort fit
Libero Up & Go
Ha en bra dag!
Vad tycker ni är bäst, Pampers eller Libero? Bara för att jag är nyfiken
Jag tycker själv:
Pampers babyblöjor (steg 1 till 3)
Libero Comfort fit
Libero Up & Go
Ha en bra dag!
Vi tyckte bäst om pampers baby dry och sen libros up and go
Jag gillar Pampers Baby-Dry, så långt storlekarna räcker till. När det gäller byxblöjor gillar jag Liberos Up&go
Härligt att det är fler som tycker om pampers baby dry. Och Liberos byxblöjor är ju helt oslagbara =)
libero heelt och hållet gillar inte pampers samt sonen fick blöjexem av dem och de fastnar i rumpan när sonen var nyfödd då han bajsade...är suuuupernöjd med libero
Puffar
Vi gillade pampers till cirka ett år, då "vanliga blöjor" funkade att sätta på. Vi använde Active fit på dagarna och Baby dry på nätterna. Libero gillade vi inte alls, då de kändes så hårda. Pampers kändes dessutom tunnare och diskretare.
Från cirka ett år är det omöjligt att få på vanliga böljor (för oss i alla fall), och då tycker vi att Liberos byxblöja Up&go är helt oslagbar. Pampers variant går ju inte ens att jämföra med Liberos, den känns jättekonstigt konstruerad.
Ta den av dom som känns tryggt
Libero Up&go är bäst av alla byxblöjor.
Gillar också Pampers Active Fit, med den lilla detaljen att de känns svampiga när de blir blöta. Annars är de smidigare än Liberos comfort fit.
Jag tycker Libero slår Pampers med hästlängder! Jag har provatnågon gång med Pampers men de har alldrig suttit bra på min dotter som är ganska så slank. Står mitt i en flytt nu och har hittat nästan alla paket med Pampers jag testat där minst heöften varit oanvända.. Jag tror dock Pampers passar bättre på barn med lite extra hull..
Libero för alltid! haha
Men nu närmin dotter blivit större, från ca 8kilo - 10kilo så har icas blöjjor varit minst lika bra som Libero..
Jag har en knubbis och tyckte pampers passade bättre när han var baby, fram till tre månader. Sen så fick det bli Libero för dom satt mycket bättre. Han har alltid varit en knubbis men ändå så sitter Libero bättre. Så jag vet inte om pampers är knubbis-blöja heller... Konstigt det där, tycker alla blöjor borde vara likvärdiga =) Så slipper man välja =)