• aussie99

Killar i tjej jeans

Hejsan,

Kan nan har rekommendera ett par snygga tjej jeans till en kille? Jag har 34 i midjan och 33 i benen. Jag har smala ben och skulle vilja "visa" dom i ett par snygga jeans.

Tacksam for all hjalp.

Kramiz

• Svar på tråden Killar i tjej jeans
  • sopes alva

kolla tjej butikerna eller "tjej" jeansen i de sedvanliga butikerna. hade en kompis med snygga legs som köpte tjej jeans av märke miss sixty. zara har ju annars snygga smala byxor i diverse modeller på herravdelningen

• aussie99

tack! Ska kolla det. Hur kan jag jamfora kill och tjej storlekar?

• Rulltrappa

Är det vanliga stuprörsjeans du ska ha behöver du ju inte kolla på damavdelningarna, Cheap Monday har fina grejer.

• aussie99

Tack for tipset :). hmm, vet inte, vill ju ha dom sa tighta som mojligt och aven kunna ga i hogklackat/boots med dom. Eftersom jag har tjejiga former, ganska rund rumpa sa kanske tjejjeans are battre? Sen undrar jag forstass hur man gor som kille med "paketet". Kan man kopa nat som doljer den?

• sopes alva
    aussie99 skrev 2010-08-10 08:35:34 följande:

Tack for tipset :). hmm, vet inte, vill ju ha dom sa tighta som mojligt och aven kunna ga i hogklackat/boots med dom. Eftersom jag har tjejiga former, ganska rund rumpa sa kanske tjejjeans are battre? Sen undrar jag forstass hur man gor som kille med "paketet". Kan man kopa nat som doljer den?

haha det är väl bara att stuva ihop den, kopisen förde den liksom bakåt... det blir nog intget problem;)
  • sopes alva
    aussie99 skrev 2010-08-10 08:20:00 följande:
    tack! Ska kolla det. Hur kan jag jamfora kill och tjej storlekar?
    det brukar ju ofta vara tumstorlekar så tror inte det är speciellt mycket skillnad kanske att dom är smalare och ofta lägre i midjan bara... du får testa dig fram.

lycka till
Svar på tråden Killar i tjej jeans