• Anonym (leksaker)

Gummitrosa med invändig dildo - någon som har erfarenhet av en sådan och vet hur man bäst använder den?

Har fått en present av min man: en gummitrosa med invändig dildo. Är nu nyfiken på om någon här har erfarenhet av en sådan? Tänkte att man kanske kan dra den på sig och sätta sig på motionscykeln eller så, för att komma i stämning, eller är den helt avsedd för sängen?
    Någon som vet?

Annars kan man säkert ha den på sig i sängen under ett förspel, och tar sedan av den när det är dags.

Någon som har erfarenhet av en sådan?

• Svar på tråden Gummitrosa med invändig dildo - någon som har erfarenhet av en sådan och vet hur man bäst använder den?
  • germx

Tyvärr ingen erfarenhet, men idéer har jag alltid.

Jag tycker att båda dina förslag låter som bra förslag. Det finns ju ett par vibrerande varianter, men jag tror nog attt även den här fungerar bra utanför sängen.

Motionscykel i all ära, men riktig cykel, på lite halvskumpig väg? Eller varför inte rida (på häst) med denna på?

Om de sitter åt lite skapligt borde man kunna kombinera dessa med någon eller några(?) extra vibratorer på väl valda platser för förhöjd njutning? =)

• Anonym

På en motionscykel, njae. Kanske mer på riktig cykel.

• Anonym (leksaker)

Kanske borde testa det. Får väl boka in en cykelhelg där vi avslutar med övernattning på någon mysig plats.
    Är ju ingen fena på ridning, men det låter ju annars lockande... Ridning på islandshäst kanske, och sedan en skön paus där jag och min man kopplar av tillsammans?
    Islandshästar ska väl vara lätta att rida på, eller? Även för nybörjare?

• germx

Jadå, det ska inte vara någon fara att rida på, även om man är nybörjare.
    Kanske kan bli lite knöligt om man ska ha med sig någon "kunnig" om man ska ta en paus och ha roligt :P

Sedan kanske det inte skumpar så mycket om man bara rider sakta, men nog rör det på sig under ändå ^^

• Anonym (Maria)

Har haft en sådan trosa på bio en gång :)

• Anonym (leksaker)
    Anonym (Maria) skrev 2010-08-11 04:01:54 följande:
    Har haft en sådan trosa på bio en gång :)
    Hur tyckte du det var? Jag är lite fundersam just när det gäller att ha den på mig ute. Tänk om jag känner att dildon är för stor efter ett tag, eller att jag tröttnar och vill ta den av mig...?
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym (leksaker) skrev 2010-08-11 07:13:58 följande:
    Hur tyckte du det var? Jag är lite fundersam just när det gäller att ha den på mig ute. Tänk om jag känner att dildon är för stor efter ett tag, eller att jag tröttnar och vill ta den av mig...?
    Jag skulle nog låta min fru ha den på sig när hon går till jobbet och sedan äta lunch med henne för att sedan ha lite kul.
  • Anonym (leksaker)
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-11 09:24:30 följande:
    Jag skulle nog låta min fru ha den på sig när hon går till jobbet och sedan äta lunch med henne för att sedan ha lite kul.
    Kul idé. Frågan är ju om man kan koncentrera sig på jobbet då... ;)
  • villiga Lisa

Jag har en sådan med dildo på insidan, jag använder den ofta när jag går på stan, det är upphetsande och man blir kåt av att veta att man har en kuk i fittan. Inga problem här förutom att jag blir så kåt att jag ofta är otrogen.

• Anonym (leksaker)
    villiga Lisa skrev 2010-08-16 23:25:28 följande:
    Jag har en sådan med dildo på insidan, jag använder den ofta när jag går på stan, det är upphetsande och man blir kåt av att veta att man har en kuk i fittan. Inga problem här förutom att jag blir så kåt att jag ofta är otrogen.
    Känns det inte obehagligt efter ett tag att ha den när man går på stan? Jag menar.., det är ju svårt att plötsligt ta av sig den om/när man tröttnar på att ha den där. Man behöver ju först hitta en toalett någonstans...?
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym (leksaker) skrev 2010-08-11 09:28:47 följande:
    Kul idé. Frågan är ju om man kan koncentrera sig på jobbet då... ;)
    Nu jobbar hon inte som hjärnkirurg utan risken är väl mest att lite papper kommer i oordning och det går säkert att rätta till på eftermiddagen.Glad Hon har haft andra liknande uppdrag som hon har klarat galant.
  • villiga Lisa

Nej det är inte obehagligt utan bara skönt. min kille knullar också ofta med andra tjejer.
    Jag kan ha den inne hela dagen och då är jag superkåt. 

• Mias77
    Anonym (leksaker) skrev 2010-08-17 17:43:45 följande:
    Känns det inte obehagligt efter ett tag att ha den när man går på stan? Jag menar.., det är ju svårt att plötsligt ta av sig den om/när man tröttnar på att ha den där. Man behöver ju först hitta en toalett någonstans...?
    Håller med, det känns inte som att det skulle vara särskilt kul att vara klädd på det viset när kåtheten gått över.
Svar på tråden Gummitrosa med invändig dildo - någon som har erfarenhet av en sådan och vet hur man bäst använder den?