• Katja77

Var kan man köpa tärningar?

Hej!

Igår var jag på Tradition för att köpa mig ett eget set tärningar. Jag håller på att skriva ett äventyr och ville ha egna tills det är dags att spela. Döm om min förvåning när Tradition inte har tärningar längre. De hade nästan ingenting annat är datorspel. När jag frågar varför så säger killen i kassan att rollspel är ute och hänvisar mig till nätbutikerna (vilka det nu är). Är det någon som vet var jag kan köpa tärningar? Helst vill jag känna på tärningarna innan jag köper men finns det bara att få tag på på nätet så är det ju inget att göra åt. Hjälp mig nu är ni snälla!

• Svar på tråden Var kan man köpa tärningar?
  • timberhochmandie

Aj då, jag som hade tänkt hänvisa till tradition... Vad sägs om Warhammer-butikerna då? Använder inte de tärningar...?

*kram*

• S168

Hej,
    Ja visst tradition skulle man ju räkna med hade tärningar, men BR bör inte dom ha tärningar?

• Katja77

Oj, vad kul, har den här tråden vaknat! Jag hittade aldrig några tärningar men nu i veckan ska jag till sthlm och jag vet att sf-bokhandeln har så då ska jag köpa mig ett set.

• Isfjord

Rollspelstärningar brukar finnas i spel och leksakaffärer, ofta ligger de på disken vid kassan.

"När jag frågar varför så säger killen i kassan att rollspel är ute"
    HAHAHAHAHAHA

SVEROK är Sveriges största ungdomsförbund med 85 226 medlemmar mellan 7-25år.
    På andra platts ligger Svenska Scoutförbundet med 47 238 medlemmar....

Svar på tråden Var kan man köpa tärningar?