• juuicy

Positiva sidor/goda egenskaper hos pojkvän. 250 stycken?

Hej!
    Det är så att jag lovade min pojkvän att komma på 250 bra egenskaper eller positiva sidor hos honom. (249 egentligen eftersom det var en egenskap för varje dag från vår första kyss fram till hans födelsedag).
    Jag är snart på nummer 100, men inspirationen tryter.
    Så jag undrar, har ni några förslag på vad jag kan skriva (generella egenskaper) eller vad ni uppskattar hos eran partner eller om ni är singlar; vad skulle ni vilja ha? Det får gärna vara småsaker, så det inte är "humor, omtänksam, ärlig" osv.
    :)

• Svar på tråden Positiva sidor/goda egenskaper hos pojkvän. 250 stycken?
  • studentbruttan29

oj..jag skulle kunna varit gift i 40 år med världens mest otroliga man och ändå inte komma på ens 100 goda egenskaper.

du får väl dela upp det på nåt sätt, typ

Socialt
    Hemma
    Fysiskt
    Psykist
    Beteende
    Mot sig själv
    Mot dig
    Mot andra (räknas väl som socialt, men ändå)
    Vad han bidrar med (ekonomiskt, kärleksmässig osv)
    Hur han får dig att känna dig när du är glad, ledsen, arg.

Ja, typ så då.  :-P

• Mr Klister

Tja, att han har en fantastisk förmåga att låta dig komma undan med 100 saker trots att du lovat 250?
    Det kan åtminstone vara den sista egenskapen du listar.

Sen kan du lova dig själv att inte lova såna saker i framtiden, även om det var hemskt gulligt av dig

• BillyX

Finns nog en risk för att det blir en lista av 250 positiva egenskaper öht, istället för något som beskriver honom.

• juuicy
    studentbruttan29 skrev 2010-08-10 19:02:10 följande:
    oj..jag skulle kunna varit gift i 40 år med världens mest otroliga man och ändå inte komma på ens 100 goda egenskaper.

du får väl dela upp det på nåt sätt, typ

Socialt
    Hemma
    Fysiskt
    Psykist
    Beteende
    Mot sig själv
    Mot dig
    Mot andra (räknas väl som socialt, men ändå)
    Vad han bidrar med (ekonomiskt, kärleksmässig osv)
    Hur han får dig att känna dig när du är glad, ledsen, arg.

Ja, typ så då.  :-P
    Smart, det har jag inte ens tänkt på. Tack! :DD
    Mr Klister skrev 2010-08-11 16:14:27 följande:
    Tja, att han har en fantastisk förmåga att låta dig komma undan med 100 saker trots att du lovat 250?
    Det kan åtminstone vara den sista egenskapen du listar.

Sen kan du lova dig själv att inte lova såna saker i framtiden, även om det var hemskt gulligt av dig
    Asså, jo jag kände ett tag att det aldrig skulle gå. Men ge upp? Never ever.
    BillyX skrev 2010-08-11 16:16:46 följande:
    Finns nog en risk för att det blir en lista av 250 positiva egenskaper öht, istället för något som beskriver honom.
    Jag vet, den risken är väl väldigt stor dessutom. Dock blir en del ganska lika (båda fötterna på jorden, lugn & sansad, mogen osv osv). Men jag försöker gå igenom listan ganska ofta dessutom och fundera på om han faktiskt är de sakerna jag har skrivit
  • Julias Farsa

Haha, snacka om att ha målat in sig i ett hörn.

Ge han en avsugning, det gillar han nog bättre än en lista som han ändå kommer tröttna på efter 9 rader.

• juuicy
    Julias Farsa skrev 2010-08-12 00:17:35 följande:

Haha, snacka om att ha målat in sig i ett hörn.

Ge han en avsugning, det gillar han nog bättre än en lista som han ändå kommer tröttna på efter 9 rader.

Som om han inte kommer få det också, daaaaah.
  • Julias Farsa

Ge han den först och sen låtsas inte om brevet. :P

• juuicy

Är på nummer 191 nu, woho!
    Men seriöst, hjälp mig med dom sista?

• hernameispekka

Typ saker som söta smilegropar eller sånt som är personligt! typ att hans lilltå alltid.... ja, du fattar :P

• juuicy
    hernameispekka skrev 2010-08-20 01:57:02 följande:
    Typ saker som söta smilegropar eller sånt som är personligt! typ att hans lilltå alltid.... ja, du fattar :P
    Jo, jag har också tänkt på sånna grejer. Men räknas det som "goda sidor" liksom? Är det det mer i stil med "anledningar varför jag älskar dig" osv ?
Svar på tråden Positiva sidor/goda egenskaper hos pojkvän. 250 stycken?