• Snart vår tur

Snygga retro kalsonger Y-front.

Min kille hatar boxer-kallingar. Var hittar man snygga vanliga..gärna lite retro-kalsonger i Y-frontmodell? Har ni sett IKEA reklamen?..där en bebis gråter, mamman går på toa o barnet somnar bara när pappan är i en konstig ställning...han har coola kallingar!

• Svar på tråden Snygga retro kalsonger Y-front.
  • rosyposy

Kollat på HM? De har faktiskt rätt många varianter. Annars  är Frank Dandy ett hett tips.

• Snart vår tur

Jaha..har Frank Dandy?..ska kolla. Tack!

• karet

HM har några skitsnygga. Jag köper till min kille där.

• Snart vår tur

Jasså..H&M har jag helt tänkt bort..ska kolla redan idag!

• karet

De jag har köpt till min kille är bla ett par superman (blåa, röda kanter och vit reså, s-märke fram), ett par bredrandiga i vitt och blått med ett ankare. Ett par STARKT gula (nästan neon) med vita kanter och resår.

(tänkte det kanske kunde underlätta att leta då=)

• Snart vår tur

karet: Tack!! (du pratar oxå kallingar till män här va?..inte till småkillar, så vi inte missuppfattat varann.)

• karet

Hehe jodå, jag snackar "män-kallingar".

Läste igenom hur jag beskrivit kalsongerna och fattar att det kan låta som pojkvarianter haha, men det är det inte iaf! De är snygga allihopa :D (och killen min är skitsexig i dom;)

• Snart vår tur

Jag har lite svårt för superman-kallingar..men men. Har hittat Frank dandy..men han är lite känslig..vill inte ha för skrikiga eller blommiga liksom. Har inte kommit till H&M än.

Fler som har tips mottages dessa gladerligen!

Svar på tråden Snygga retro kalsonger Y-front.