bra kontaktsidor för sexuella kontakter?
någon somhar tips på kontaktsidor? vart på BC ett tag men tycker att man som kille inte får svar alls..
någon somhar tips på kontaktsidor? vart på BC ett tag men tycker att man som kille inte får svar alls..
Får du inte kontakt där så får du fundera på hur du presenterar dig. Bilder, inte på kuken utan på dig, ansikte, helkropp, sen en presstext som är intressant så får du napp.
Aftonbladet...
Männen finns i överflöd på BC och andra sexkontaktsidor. Det är kvinnornas marknad. Och jag har lättare att få kontakt med seriösa män där än på vanliga kontaktsidor. Män som faktisk vill ha ett stabilt förhållande men som förstår vikten av ett bra sexliv i det förhållandet. Samma män hittar man ofta på de mer "rumsrena" sajterna, men där är de inte lika ärliga i sina tankar och avsikter. På BC kan man därför lättare hitta gulkornen.
Men här kommer lite tips om hur du lättare får kontakt med kvinnor på en sida som BC. Inga garantier, men bra riktlinjer...
Profilen. När du skapar en profil ska du först välja ett namn. Det kan verka harmlöst och ointressant, men välj ngt fyndigt, något man kommer ihåg eller i alla fall, som i mitt fall, något intetsägande. Namn så som "STORKUKSTOCKHOLM" lockar ingen och är mest löjliga. Allting som på ett orättfärdigat sätt lyfter fram dig som otroligt bra på något sätt(Rik_snygg_man) verkar mest bara desperat och ingen kommer tro dig*.
Bild. för att öht ha en chans att träffa någon här, allra helt en tjej, så MÅSTE du ha en bild(jag inser paradoxen, dock har jag inte för direkt avsikt att träffa någon). Att erbjuda sig att maila en eller skicka den på msn framstår bara som ett sorgligt försök att få hennes mailadress, något många gärna inte berättar direkt.
Men kom ihåg, endast en bild på era framtvingad magmuskler eller din fallos är inte allt som krävs. 80% av alla killar här har en bild på just det, så varför skulle den unga madamen bli imponerad av just din/dina?
Text. Du måste ha en profiltext. Att få ett mail från en snubbe vars hela profil består av var i landet han är och hans ålder verkar inte seriöst. Skriv några korta rader om dig själv och vad du söker, men försök att inte bli allt för stereotyp("Snygg tränad kille med xxl söker snygg tjej för heta stunder").
Så. Nu är det set up and ready to go.
Börja med att kolla på kvinnor i ditt län, det finns en bra sökfunktion för det. Tjejer i stockholm skiter i om du är bäst i världen i skåne, du är fortfarande i skåne. När du sen läser en tjejs profil, se till att göra faktiskt det, LÄS DEN. Står det att hon söker killar under en viss ålder och du överskrider den, skriv inte. Här finns gott om killar som är under den åldern, så hon kommer garanterat inte att "se mellan fingrarna". Börja heller inte tjata om att "åldern är ju bara en siffra" eller att "en äldre man som vet hur man gör" är bättre. Hon har ett önskemål, det finns gott om killar som uppfyller det. Acceptera nederlaget och gå vidare. När du sen hittat en tjej som söker någon som dig, se till att du söker någon som henne. Skriv inte till en kvinna om du kan "stå ut med" hur hon ser ut eller det hon söker. Träffen kommer bara bli obekväm och relationen kortvarig.
Skriva ett f-ing mail.
Det är här majoriteten av killar faller. När du läst en tjejs profil och funnit henne intressant så måste du skriva något för att få hennes uppmärksamhet. Först och främst är "Tjena, läget?", "Snygg du var;)" eller "Söker du?" inte ens nästan okej. Ingen människa i BC:s historia har någonsin fått något roligt ur ett sånt mail. Skriv heller inte förhörsprotokoll i stil med "Tjena, Läget? Söker? Hittar du någon? Träffat många här?"
Läs hennes text, se om ni har något gemensamt, försök hitta en rolig vinkel och något fyndigt (Skämtet "du får säkert skitmånga mail" är brutalt uttjatat och är inte kul alls längre) och iögonfallande att skriva. Men dra för den delen inte ut på det i evighet och skicka 50 rader text, då är chansen stor att det blir trist och ointressant direkt. Och kopiera för guds skull inte bara in en text du har skickat till 50 andra tjejer, det är genomskinligt och inte trevligt alls. Dessutom är det förbannat irriterande.
Och sist men inte minst. INGA JÄVLA LÄSKVITTON.
Rejection:O
Även om du är den charmigaste killen i landet kommer du få nobben. Mycket. Mest troligt är att den tilltänkta damen inte svarar alls. Ta då din stolthet och gå vidare. Skicka inte flera och flera mail om att hon kanske inte såg dig eller kräv en förklaring av varför du inte fick något svar. Dom får mycket mail och om du inte är intressant åker du i papperskorgen, så enkelt är det. Att börja trakassera henne leder ingen vart och män som skriver direkt otrevliga saker i stil med "Ja men skit i det då jävla hora!" har en stor risk att bli kopierade, mailade till alla andra tjejer hon känner på bc och plötsligt har du sumpat chansen med inte bara en utan 10 brudar.
Om du dock får svar och inleder en konversation, se till att hålla det städat och lugnt. Andra mailet är inte okej att fråga efter msn eller telefonnummer. Frågan "vad gillar du inom sex" är heller ingen potenshöjare. Håll det till ett naturligt samtal och börja inte stressa om att träffas eller byta nummer, när hon känner att det passar säger hon till.
Till sist, och det gäller inte bara BC utan internet och livet i stort. Jag är ingen svenskalärare alls, men försök att stava i alla fall någerlunda korrekt, använd korrekt punktering(ett kommatecken får inte användas i rad typ "läget,,,,,?") och stor bokstav. Det är inte attraktivt att prata med någon som skriver som en 7 åring, det får en att tro att du gör annat som en 7 åring och du är då inte intressant.
Kopiera inte bara in en text du har skickat till 50 andra tjejer, det är genomskinligt och inte trevligt alls. Dessutom är det förbannat irriterande.
Skicka inte flera och flera mail i tron om att hon kanske inte såg dig (eller kräv en förklaring av varför du inte fick något svar). Kvinnor på BC får mycket mail och om du inte är intressant åker du i papperskorgen, så enkelt är det.
Skriv några korta rader om dig själv och vad du söker, men försök att hålla dig på en vettig och "städad" nivå. 99 % av männen skriver något om sin kuk och/eller hur bra dom är i sängen - ja vi vet att du har en kuk som alla andra män här inne (den behöver i sanning inte ens nämnas av just den anledningen)
och blir inte så imponerade av att få höra om den.
Det kan hända att du redan visste det här. Men oavsett. För mig känns ditt "erbjudande" inte särskilt intressant om det inte är särskilt unikt.
"tipset",
tack för din utförliga kommentar. Intressant att läsa.
En kvinna som sätter in en annons kan ju få hundratals mail. Hur viktigt är det att få till en riktigt bra öppningsfras som fångar intresset? Jag antar att många kanske struntar i att läsa hela mailet om det inleds på ett trist och förutsägbart sätt. Eller?
Sen är det frågan hur ärlig man skall vara. Jag brukar själv vara lite självironisk men försöker skryta lite dolt (eller tex överdriva på ett övertydligt sätt så att det är uppenbart att jag skojar lite; men ändå visar självsäkerhet). Fattar de inte om det är skämt så är jag nog egentligen inte intresserad för jag gillar kvinnor med humor.
Sen det här med alla män som skriver att de är bra i sängen. Vad skriver de då. "Är uthållig och bra på att slicka" tex? Fungerar det någonsin, ens när man kommit så lång som att tala om sexuella preferenser? Kanske bäst att antyda indirekt, genom att tex beskriva varför man gillar vissa saker och göra det på ett sådant sätt att det är självklart att man är bra i sängen .
Jag är rätt bra på att skriva erotiskt när jag är på det humöret, men det gäller ju så klart att välja det vid rätt tillfälle. Frågan är dock om man skall, och när, anlägga en erotisk ton inledningsvis. Är det så att annonsne inte har några erotiska toner bör man så klart undvika det. Men ifall annonsören tex skriver att hon söker passionerat sex så är ju frågan om man skall vara "på" från början.
varför skall man inte ha läskvitto?
Frågan är istället varför man skall ha läskvitto?
Hur skulle du själv reagera på en person som innan du ens känner personen vill ha exakt koll på när du läst hans/hennes mail? Är inte det ett sjukt kontrollbehov?
bara läst ts
knullkontakt.se är ju klassiskt
micalela.blogg.se
Jag är en kille som träffat mina 2 senaste flickvänner på BC. kommer nog aldrig
gå med på MP och liknande.. LIka bra att va ärlig direkt liksom. Och samma är det ju med tjejerna man träffar. Håller med "tipset" i mycke "hon" skriver. Tror det är en tjej iaf.
En fråga jag vill ställa till tipset är:
Hur kommer det sig att om man verkligen stämmer in på kriterierna i en tjejprofil man skriver till .
Man har allt ovanståne i sin egen profil för att passa henne. Bor lagom nära o.s.v
Hon läser brevet 0-5 min efter man skickat det.
Men ändå får man inget svar som t.e.x sorry mycke rätt med dig men.... o.s.v
Varför tar inte tjejer sig tiden att besvara vanlig hövlighet?
Jag har full förståelse för killarna som blivit desperata och spammar och beter sig illa faktiskt.. Det hade ju inte varit så om tjejerna alltid svarade så länge det är trevliga mezz från början.
Sen hjälper ju de killarna på ett sätt oss trevliga som kan föra oss, ta ett nej, ta tystnaden och bara gå vidare...
Men om man jämför med krogen och man går fram till nån och hejar trevligt . Inte fan fnyser brudarna till, vänder sig om och inte ens säger ett ord. Det är ju så de gör på nätet iaf.
Hoppas på en lika uttömmade förklaring.
Jag känner ett flertal kvinnor på BC som alltid svarar på alla vettiga brev de får. Om inte annat så "Tack, men nej tack!"
Men andra säger: "Nej, det kan man ju inte göra; då skulle man ju inte få göra annat än att svara på brev!"
Darkside, om man har lite mer specifika önskemål.
Kan någon här förklara vad BC är?
Äldrem