• Anonym (v.15)

Finns det Mammakläder på Gekås Ullared?

Finns det mamma kläder på Gekås Ullared?

Jag har c:a stl. 44, finns det då kläder där för mig?

VIlken sorts kläder har dom?

Är det något annat som är "smart" att inhandla till bebisen där?

• Svar på tråden Finns det Mammakläder på Gekås Ullared?
  • Jezamine

Slå en signal i morgon o fråga vetja

Avstängd tills vidare
  • crazy mom

Mammakläder finns inte särskilt mycket att hänga i granen. Hittade en snygg svart trikåtunika.

Ang. babysaker. Hur mycket som helst, bra och billigt!!!! =)

(vagnar, kläder, linnekläder, leksaker, nappflaskor och övriga tillbehör)

• Anonym (v.15)

Själv klart finns den möjligheten!
    Men tycker att det är ett smidigare sätt att ställa frågan till er andra här som kanske har erfarenheten från Ullared!

• Anonym (v.15)

Tackar crazy mom!

Finns det fler som vill hjälp mig?

• Anonym (Allis)

De har mammakläder. Vad för kläder samt i vilken storlek borde variera som deras övriga sortiment. Då jag var där för ca två veckor sedan hade de ialla fall "mjukiskläder", men jag kollade inte så noga då jag redan har vad jag behöver.

• Anonym (Allis)

Jag håller med om att de har jätte fina saker till bebisen. Och då tänker jag inte på kläder alls. Jag köpte t ex ett skötbordsmadrass för ca 180kr som i en annan affär kostade nästan 500! Samma gäller för amningskudden jag köpte!

• Längtar 77

Jag var på Gekås förra veckan och skulle köpa lite till mig, men utbudet var minimal. De hade en del jeans men de var små i stoleken!
    Lycka till!

• CoolJen

Mamma avdelningen är väl ungefär som på övriga affärer...köpte också den svarta tunikan
    Stora kläder är precis brevid(om du är ute efter det också)

• crazy mom
    CoolJen skrev 2010-08-11 20:03:08 följande:
    Mamma avdelningen är väl ungefär som på övriga affärer...köpte också den svarta tunikan
    Stora kläder är precis brevid(om du är ute efter det också)
    Tycker ärligt inte alls att sortimentet är som i övriga affärer. Lindex, H&M och KappAhl har mycket bättre mammakläder =)'

Men tunikan, den var fin =)
  • Anonym (Allis)

Sedan är modet så "bra" idag att man kan köpa vanliga kläder fast man är gravid. HM är bra då eftersom man inte behöver lägga så mycket pengar...

• crazy mom

Däremot köpte jag massa snygga tights och tunikor på vanliga avdelningen som funkar strålande =)

• CoolJen
    crazy mom skrev 2010-08-11 20:04:57 följande:
    Tycker ärligt inte alls att sortimentet är som i övriga affärer. Lindex, H&M och KappAhl har mycket bättre mammakläder =)'

Men tunikan, den var fin =)
    menade i mängd
Svar på tråden Finns det Mammakläder på Gekås Ullared?