• Oklok

Kavat outlet i Kumla?

Är det någon som har varit där och kan berätta lite om det?
    Är det bra saker och bra utbud de har där?
    Det har även en rad andra märken där, finns det mycket av dessa?
    Finns det mycket saker i varje storlek?
    Hur är det prismässigt i gemförelse med ordinare priser??
    Kan man räkna med att hitta skor/kläder inför vintern om man skulle ha vägarna förbi där?

• Svar på tråden Kavat outlet i Kumla?
  • apelsinens mamma

Det är som en skoaffär, de har till stor del förstasortering, som är något billigare än rekomenderat pris, dock kan det vara förra årets modeller eller provkollektioner. Sen har de en liten del med 2:a sortering. den är billigare än första men inte jättebillig. Sen har de endel didriksson och lite tamaris? (damskor) de har stor sortering av storlekar och de har fler på lager.

Dock är det inte jättebilligt, 330 kr för ett par sandaler brukar det vara, kan inte fler priser. Men att handla på ellos med 50 % kupong är billigare.

Bor i kumla själv, så hander att jag är där. Nu var det ett tag sen, men vad jag hört har de inte fått fram vinterskorna.

• Oklok

Tack för svar! Jo att handla på ellos vet jag är billigare. Men är lite ute efter utekläder med, därav undrar jag eftersom det ska finnas didrcksons md tex =)

• eilien
    Oklok skrev 2010-08-12 07:47:11 följande:

Tack för svar! Jo att handla på ellos vet jag är billigare. Men är lite ute efter utekläder med, därav undrar jag eftersom det ska finnas didrcksons md tex =)

De har dirikssons ytterkläder, ett antal modeller och till lägre pris än i handeln, vet dock ej hur mkt billigre men typ 30 % skulle ja tro.
Svar på tråden Kavat outlet i Kumla?