fruis skrev 2010-08-11 20:54:30 följande:
På den tiden jag var kund (är ju 5-6 år sedan) hade de väldigt oklara prisangivelser, noll kundservice och vi fick en mycket skum slutavräkning när vi sade upp avtalet. Vi betalde till slut bara för att bli av med dem men jag är än i dag osäker på om vi verkligen var skyldiga dem så mycket pengar. De hade väldigt konstigt oregelbundna faktueringsperioder också vilket gjorde att det var besvärligt att gå igenom alla räkningar och se vad man redan betalt.
Jag googlade och hittade färska recensioner om precis samma saker, så de håller nog på med sånt fortfarande.
Lena skrev 2010-08-11 20:54:39 följande:
Ja skicka brevet och begär att du ska få reda på när de har emottagit det.
Det är en god ide att aldrig gå med på vad telefonförsäljare säljer det är mycket sällan man inte kan få en bättre deal på annat sätt.
Jag ska skriva det, bra idé.
Nej, men nog kan dom prata...! Brukar inte svara på såna nummer annars, men det blev så idag... och ja, där har vi förklaringen till varför jag inte ska svara