• röd chili

Natusan ZInksalva

Vill bara göra lite uppmärksamhet för Natusan Zinksalva.

Har använt denna zinksalva sedan 2002 och varit jättenöjd! Passar alltid på barets rumpa när den  har blivit irriterad efter kissblöja eller irritation efter bajs.

Men nu när jag letade efter den så kunde jag inte hitta den!! Efter ett tag var den tillbaka på hyllorna i ny förpackning. Köpte då genast 2 stycken med mig hem.

Denna gång var reaktionen hos mina små barn panikartad. Det svider och gör ont!! Det enda som hjälper är att bada bort det. Och det var fort!!! Efter ett par tester till med samma resultat kontaktade jag deras kundtjänst. Mycket proffsiga!! Vi fick tillbaka andra varor och de stod för frakten. De tog tillbaka salvorna för att analysera och kontaktade mig efter någon vecka.

De har gjort en liten förändring i innehållet men eftersom ingen annan mer än jag + 1 till så kan de inte göra något åt saken.

Vill bara göra er föräldrar uppmärsamma på att salvan kan svida/sticka på små barnrumpor. Och skulle ni upptäcka det så finns mailadress rill deras kundtjänst på tuben. Tveka inte att kontakta dem. De är mycket trevliga och hjälpsamma!!

Svar på tråden Natusan ZInksalva