Gratis dejtingsidor?? :-)
Hej!
Jag har haft förhållande i några år och är nu singel. Alla dejtingssidor verkar ju numera ta betalt. Helt galet tycker jag... Någon som vet gratis dejtingsidor?
Mkt tacksam för svar!
Hej!
Jag har haft förhållande i några år och är nu singel. Alla dejtingssidor verkar ju numera ta betalt. Helt galet tycker jag... Någon som vet gratis dejtingsidor?
Mkt tacksam för svar!
Gamla hederliga communityn skunk var ju oslagbart. Man kollade vem som fanns online i det geografiska läget och sedan frågade man om de ville komma på fest eller om man skulle hitta på något.
Det var ju på den tiden då det räckte med ett häftigt nick och en press med vilka artister man gillade så var det bara att köra på och leta napp.
Nu ska det skrivas en lång roman på hur man är och vad man gillar och är ute efter, plus fylla i en flera lång lista på egenskaper.
Spraydate? Men det kanske inte finns fortfarande?
Julias farsa: Hahaha Känner igen det där.. Kollade in en sida och där står det 169 kr/mån. Galet! Så ful tycker jag inte att jag är att jag måste betala för att ev. få en dejt Hittade dock någon intressant på sidan så nu överväger jag att bli VIP ändå för att ens kunna kontakta personen....
Anonym; Spraydate tar numera betalt
Nej, inte spraydate, vanliga skunk. Det är på skunk jag upplevt de allra mest crazy träffarna, som dagens ungdom inte får chansen att testa på.
Men det måste ju finnas någon gratis dejtingsida tycker man
googlade fram denna
http://www.rambou.se/
www.happypankake.com är helt gratis :P
Fick 4:a träffar på mitt län (Kalmar) i åldrarna 18-99.
Utbudet verkar inte ha kommit igång riktigt
GL! :)
de flesta har gratis delar men man kan inte göra samma saker som om man betalar.
Vissa kan man inte skicka eller svara på mail om man inte är betalande medlem.
på de flesta kan man inte lägga ut sin emailadress men man kan göra det om man skriver tex fh mamma at något punkt com tex.
www.edarling.se
www.motesplatsen.se
googla så hittar du fler
Tack va gulligt! Jag ska kolla in sidorna Va dock en del hetingar på Vip sidan jag spanade in. Kostar minst 3*169 kr. Men kanske värt för att få kontakt med dem
Så vitt jag vet är happypancake.com den enda sidan som faktiskt är HELT gratis. Alla andra tar betalt för vissa delar, t.ex. såna oviktiga saker som att kunna läsa och skicka mail Helt idiotiskt.
Än värre är det att om man väl blir betalande medlem så är de flesta icke-betalande medlemmar och då kan de ändå inte svara om man väl tar kontakt.
Dessutom är det inga småsummor de vill ha betalat. Typ 300-400kr/mån. Helt galet!
Jag tycker oxå det är löjligt att de skriver att saker är gratis när man eg inte kan göra något på sidan mer än lägga upp sin profil.
Om man träffar någon är det säkert värt alla pengar man lagt på det men om man inte träffar någon är de tju bortkastade pengar,.
Man får bestämma om man har pengar att slänga bort eller inte
Hej. Jag tycker www.sportdate.se är en bra sajt.
Här kan du hitta både träningsinspiration och en sund partner.
Lycka till nu.
www.norrlandskontakten.se helt gratis. Är inte bara norrlänningar där även om dom är många!
Lycka Till! :)
Sidan www.sunnydate.se är en helt gratis dejtingsida, gratis är gott
vad söker du?
Dejtektiven.com har chatt, sekretessinställningar och allt annat och är gratis :)