• sandra01

frågor om ersättning?

Min dotter är snart 1 månad jag helammar, men vill ge ersättning på kvällen och även kunna göra de om man sitter dåligt till. Har provat NAN 1 men hon spyr upp allt hon fått i sig (hon spyr aldrig annars) är det så att hon är känslig mot ersättnig? isånnafall finns det någon annan som är bra som man kan prova?

• Svar på tråden frågor om ersättning?
  • Louise Hbg

Titta i affären det finns flera olika sorter att välja mellan.

• yellow88

Min son spydde jättemycket när han fick Semper.. Då fick vi rådet av bvc att byta till NAN eftersom det är mildare.. Finns med NAN som är ännu mildare, heter något med allergi som skulle vara ännu bättre så prova den :) Tyvärr så spyr min son mycket ändå, men inte riktigt lika mycket med NAN,.

• sandra01
    yellow88 skrev 2010-08-12 14:37:04 följande:
    Min son spydde jättemycket när han fick Semper.. Då fick vi rådet av bvc att byta till NAN eftersom det är mildare.. Finns med NAN som är ännu mildare, heter något med allergi som skulle vara ännu bättre så prova den :) Tyvärr så spyr min son mycket ändå, men inte riktigt lika mycket med
    jaha jag som just varit och löpt semper får prova det, annars får jag prova den andra nan :)
  • yellow88
    sandra01 skrev 2010-08-12 20:11:58 följande:
    jaha jag som just varit och löpt semper får prova det, annars får jag prova den andra nan :)
    Jag tror det är olika från barn till barn.. Semper kanske passar mycket bättre till din dotter istället för NAN.. Hur har det gått?
  • sandra01
    yellow88 skrev 2010-08-15 08:00:05 följande:
    Jag tror det är olika från barn till barn.. Semper kanske passar mycket bättre till din dotter istället för NAN.. Hur har det gått?
    semper funkar jätte bra :)
Svar på tråden frågor om ersättning?