• Anonym

Penisring - engångsprodukt?

Beställde hem lite leksaker för några dagar sen och fick dem på posten idag.
    De hade ett erbjudande om ett bra pris på penisring, men hittade inte just den de hade på erbjudandet så jag tog en annan som kostade dubbelt så mycket.

Betalade på en gång och skrev sen och frågade om det var denna som ändå var på erbjudande men som inte gått in riktigt i min beställning.

Svaret blev att jag skulle få två penisringar hemskickade. Väldigt bra service! (vad vi nu ska med två till )

Hur som helst så kom de på posten idag som sagt och det är två olika. Olika förpackningar också.
    På den ena står det ingenting, men på den andre "One time use strechable ring ornament", och på baksidan att batteriet inte är utbytbart.

Kan man bara använda den en gång eller kör man på tills batteriet är slut? Kanske bara räcker i några minuter?

Hjälp!?

• Svar på tråden Penisring - engångsprodukt?
  • Anonym

Vad tror ni?

• Anonym (Ringen)

Om du länkade till produkten så skulle det säkert vara lättare att hjälpa dig...

• Anonym
    Anonym (Ringen) skrev 2010-08-12 19:10:49 följande:
    Om du länkade till produkten så skulle det säkert vara lättare att hjälpa dig...
    Har redan kollat hemsidan, där står inget om det.
  • Anonym

Håll den ren och kör tills batteriet är slut!

• Anonym

Självklart använder vi den tills batteriet tar slut.
    Men ingen som vet hur länge ett sånt batteri bruka hålla, och brukar penisringar vara en engångsprodukt?

• Anonym

Har köpt en på apoteket. Den har en batteritid på 45 minuter.

Det finns även penisringar med utbytbart batteri som är dyrare...

• DaBone

Det måste ju stå klart på hemsidan att det är en engångsring eller? Annars är det en riktigt kass presentation av produkten. Jag kan rekommendera en vibrerande ring som kostar lite mer än 200 och som du enkelt byter batterier på. Den heter Bertil Belladot. Ett års garanti medföljer även produkten då den är av just märket Balladot.
Svar på tråden Penisring - engångsprodukt?