• Heoros Fan

Mindre flytningar i slutet av Graviditeten...

Befinner mig i v.37+5 och har under hela graviditeten haft rikligt med flytningar..,nya trosor 2ggr om dagen...Tills för en vecka sedan.Flytningarna har inte upphört men det går inte jämnföra med hur mycket det varit innan.
    Har läst att det skall öka nu under slutet och kan inte fatta vad som händer..

Någon som vet..?

Vill inget annat än att hitta tecken på att det är på G.. 

• Svar på tråden Mindre flytningar i slutet av Graviditeten...
  • drömmel

jag undrar också då jag haft mkt flytningar och även jag fått byta trorsor två ggr per dag i bland

nu har jag kännt tryck neråt.. (eller tror jag känner det iaf) vet ju inte hur det ska kännas...
    har en del molvärk av och till som även sedan i går kännts i korsryggen med...

men konstigt så har jag inte haft några flytningar alls på mer än ett dygn nu..

har också hört att det ska vara tvärt om i slutet av grav.
    Är i v 39+1

vill också att det ska vara på G nu :)

• ISSA75

Jag har oxå haft rikliga flytningar under hela grav. fram till mitten av vecka 36. Sedan hade jag inga flytningar över huvud taget i ca 2 veckor! Jag tyckte det var mycket märkligt! Nu i vecka 38 har flytningarna kommit tillbaka. Vet inte varför det var så men tyckte det var mycket *strange* Obestämd 

Jag ska till MVC imorgon och tänkte jag skulle höra med henne då?? 

• Heoros Fan

Har Bf om en vecka och kan säga att det inte har kommit tillbaka lika rikligt som det var.. -Klart nyfiken på varför.Våga inte ta upp det med barnmorskan. Det som dock kommit nu på slutet är små trådiga slemmiga trådar.Vilket jag förmodar är slemproppen? ... Vill inget annat än veta när!-När är det dax... Får du svar på frågan skriv gärna tillbaka!

• Fridolin

Hm, det är ju helt sant. Jag har också haft mycket flytningar denna grav och nu plötsligt är de mer eller mindre borta, jag har bara inte reflekterat över det... Skrattande Är i v. 38 + 2. Det är säkert precis som det ska, jag är glad att slippa byta trosor mest jämt! Tungan ute

• Belliboll

Samma här, för typ en vecka sen minskade de dramatiskt...konstigt. Vi tar det som ett tecken att det e på G tycker jag eller åtminstone inte alltför långt bortaTungan ute

Tvåbarnsmamma med en tredje på väg, BF 6/9
Svar på tråden Mindre flytningar i slutet av Graviditeten...