Nån som vet vart man kan få tag på tomteluva till bebis???
Hej
Jag ska göra julkort och vill ta ett fint foto på Theodor med en tomtemössa, e de nån som vet vart dom säljer det? kanske nånstans på internet man kan beställa???
//Maria
Hej
Jag ska göra julkort och vill ta ett fint foto på Theodor med en tomtemössa, e de nån som vet vart dom säljer det? kanske nånstans på internet man kan beställa???
//Maria
www.ellos.se
har jag för mig
dom hade tom en hel tomtedräkt för 99 kr beror på vad din son har för storlek!
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=107390
JAg frågade på Barnens hus igår och de hade inte plockat fram dem än men skulle antagligen göra det nu kommande vecka. Vet dock inte med säkerhet att de har ministorlekar.
inne i hm och åhlens butikerna finns det i allafall i lule. sen fanns det en hel tomtedräkt med luva på www.hm.se
Nästan alla stora postorderföretag brukar ha nu...har betsällt lucialinne från Linus o Lotta o de hade tomteluvor också, har sett på Ellos och förra året köpte vi från H&M.
Idag köpte jag en barntomteluva på Jysk för 10kr. Det var en sån "hårig". Verkar kanske inte så skön inuti men Martin ska bara ha den på då vi fotar för julkorten i år.
Jag köpte en tomteluva på åhlens idag kostade 29 kr och var en helt ok vanlig luva ... nu skall fotograferas
Såg på Ica Maxi
Vet ni om det brukar finnas i H&Ms butiker? På nätet fanns bara från stl 74/80..
Jag köpte en på Korthuset för 6 kr.
Nu hittade jag på nätet i mindre stl...
Åhlens har såg jag de hade även en liten pepparkaksgubbekostym som var otroligt söt den har min son på julkorten
Det finns väl nästan överallt.... jag köpte förra året på ÖB, såg att det fanns på Ica nu i år jättefina luvor