• pippilotta01

Ideer för kalas-lokal

Bor i helsingborg och det verkar vara omöjligt att hitta en mindre festlokal för tex barnkalas.
    Tar tacksamt emot alla förslag på lokaler.

Har tidigare haft på Fredriksdal men tyckte att det blev väldigt ont om tid då lokalen skulle låsas efter 2 timmar och detta inkluderade även städning.

Vill inte ha kalaset hemma då vi bor i lägenhet och många kompisar ska bjudas, kalaset är i oktober så utekalas känns lite riskabelt..

Busfabriken är inte heller vår grej riktigt, hade tänkt mig ngt åt disco- eller halloween-hållet.

Snälla helsingborgare hjälp mig!!

• Svar på tråden Ideer för kalas-lokal
  • Selma1966

Bor visserligen inte Helsingborg men eftersom man anordnar kalas i min bransch också vill jag bara tipsa om att det säkert går i Helsingborg också. Dvs, kolla med något av era museer om de inte anordnar kalas med specialteman, museipedagoger som underhåller/lär barnen något spännande och saft och tårta. Brukar fungera även på bowlinghallar och andra aktivitetsställen. Men ni kanske ville anordna allt själva? Lycka till.

• augustisten

Hör med en förskola eller skola om du kan hyra en lokal på helgen. Scoutgårdar, församlingsshem och liknande brukar också vara bra...

• pippilotta01

Tusen tack för Tipsen! Ska kolla detta, måste gå att hitt anågot Skrattande

• vivianne

Vi hyrde närmaste gympasal för en billig peng och det blev jättelyckat! Kanske går även i Helsingborg.

• pippilotta01

Tack för tipset! ska kolla med skolan i närheten.

Svar på tråden Ideer för kalas-lokal