• Valkyria84

Vilken vinteroverall är bäst?? Pop, reima, didrickson, eller annan...

Dax att börja tänka på overall till vintern..

Ge mig tips på bra märken o varför??
    Man vill ju att barnet ska vara varm o kunna röra sig bra i vinterkläderna!

Tack på förhand!

(¯`°?.¸ ღ♥ LOKE 080907 ♥ FREJ 091102♥ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vilken vinteroverall är bäst?? Pop, reima, didrickson, eller annan...
  • Ragnar

Den bästa overall vi har haft är köpt på Ullared och kostade 159 kr (för 4 år sedan). Lätt men ändå varm, håller torrt i blötsnö och tål torkskåp och många tvättar. Den är har hållt bra till två barn och kommer att användas för ett tredje barn i vinter. Annars är Didrikson våran favorit när det gäller ytterkläder.

• alvide

Nanook i materialet dermizax-EV. Dessa har vi.

• Kia o busan

Hej min dotter har provat en hel del olika märken o didriksson är överlägset bäst, hennes dagmamma säger också att det är klart den bästa overallen hon har sett

mamma till älskade Leia o Rasmus
  • lixx

Vi har köpt flera år i rad från coop, deras märke friends har fått "bäst i test" i vi föräldrar eller liknanade tidning. Kostar 750 kr. SUPERBRA!!! Ser helt ny ut efter 1 års användning och min tjej har aldrig varit blöt.

• Anne69

Enligt Vi föräldrars test är Didriksons bäst. Vi använder dock Reima, har tyckt att de varit oslagbara. Men dyr.......men den går lugnt att använda till två barn.

Svar på tråden Vilken vinteroverall är bäst?? Pop, reima, didrickson, eller annan...