• Anonym (aj)

Han kom i mitt ansikte, fick lite i ögat

Min kille kom i mitt ansikte imorse, det sprutade rakt i ögat och det gjorde ont som fan! Och blev helt rött, fast jag sköljde det direkt efter. Några timmar senare var det fortfarande rött... kan det vara farligt?
    Snacka om starka grejer! det är ju typ frätande.

• Svar på tråden Han kom i mitt ansikte, fick lite i ögat
  • SunnyBunny

Ja det svider, men ingen fara, det går över;)

• Anonym

Japp jätte farligt du kan bli gravid i ögat   =)

Nä men
    Anlednigen till att det gör ont i ögat och blir rött är för att spermierna försöker ta sig in, Ögat är varmt och fuktig så det är inte så konstigt

• Anonym (aj)

Han är frisk så det är nog ingen fara... men jag blev förvånad att det var så "starkt"
    Vansinnigt upphetsande och porrigt, hur som helst

• Anonym (aj)
    Anonym skrev 2010-08-13 22:42:53 följande:

Nä men
    Anlednigen till att det gör ont i ögat och blir rött är för att spermierna försöker ta sig in, Ögat är varmt och fuktig så det är inte så konstigt
    Hehe, ögongraviditet var precis min oro!

Vad läskigt det låter, "försöker ta sig in", undrar hur länge de överlever i ögat? usch!!
  • SunnyBunny

Nä men
    är det så menar du, att de försöker ta sig in!! gud va läskigt i så fall hahah..inget sånt om jag skulle få det bevisat;)
  • Anonym

Gå och tvätta ögat ordentlig med ljummet vatten så ska du se att det lugnar sig.

• Anonym (kan vara!)
    Anonym (aj) skrev 2010-08-13 22:39:20 följande:
    Min kille kom i mitt ansikte imorse, det sprutade rakt i ögat och det gjorde ont som fan! Och blev helt rött, fast jag sköljde det direkt efter. Några timmar senare var det fortfarande rött... kan det vara farligt?
    Snacka om starka grejer! det är ju typ frätande.
    Sperma, har phvärde ca: 7, vilket betyder neutralt, men har han tex svamp, eller clamydia, då kan det vara "surt", och kan ge irritationer i ögat. Så även om vissa skojar bort det hela, såkan du faktiskt ha' fått en infektion i ögat. Blir du inte bättre till i morgon, bör du söka vård, och få ögonsalva/ droppar, som är sulfabaserat.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym (kan vara!) skrev 2010-08-13 22:54:21 följande:
    Sperma, har phvärde ca: 7, vilket betyder neutralt, men har han tex svamp, eller clamydia, då kan det vara "surt", och kan ge irritationer i ögat. Så även om vissa skojar bort det hela, såkan du faktiskt ha' fått en infektion i ögat. Blir du inte bättre till i morgon, bör du söka vård, och få ögonsalva/ droppar, som är sulfabaserat.
    Svamp och klamydia låter inte kul. Förvånad
  • Spanjoren

Jag har hört att ansiktssprut får många kvinnor att se rött...

C´est la vie pero no se la toque
  • Anonym
    Spanjoren skrev 2010-08-13 23:45:58 följande:
    Jag har hört att ansiktssprut får många kvinnor att se rött...
    de kan stämma...men samtidigt blir mánga  upphetsade av det :-P
    sá skönt..för att inte säga att killen blir sá kát av de
  • Frontline

Kan vara bra att smörja upp ögonen lite med, så länge han inte torkade av sig på gardinen när han var klar är väl allt frid och fröjd :))

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (kan vara!)

Nä men
    Okay, jag var alvarlig, och oladdrade om inf. i ögat. har själv fått uppleva det av samma anledning. Men det du säger; "försöker ta' sig in", låter som att de kan ta' sig in i vilken slemhinna som helst, bara det är varmt och fuktigt! Ha' ha', Gu' så kul kommentar, du är rolig du.Solig
Svar på tråden Han kom i mitt ansikte, fick lite i ögat