• Anonym (vill prata)

vill bara prata

Hej! Jag skulle bara vilja få nån att prata med . Finns det inte fler där ute som är gifta och har familj som har funderingar på att kliva över till den andra sidan? Till samma kön alltså!? Eller bara göra en snabbvisit?! Kramis <3

• Svar på tråden vill bara prata
  • Anonym (<3)

hej
    här är en till som har funderat länge på "andra sidan"Flört

• Anonym (En till..)

Jag är kvinna, har familj. Jag vill bara över på en snabvisit:)

• Anonym (vill prata)

Vad kul att det finns fler som jag! Är det nåt ni kännt länge eller? Vill ni bara prova eller tänder ni på tjejer i allmänhet? Berätta, jag är så nyfiken! jag själv har haft denna känsla i många år. Jag har provat på lite i fyllan, men skulle vilja med min mans tillåtelse prova på ordentligt.  Att i nyktert tillstånd få undersöka en underbar kvinnokropp! :) kramis

• Anonym (En till..)
    Anonym (vill prata) skrev 2010-08-15 09:34:15 följande:
    Vad kul att det finns fler som jag! Är det nåt ni kännt länge eller? Vill ni bara prova eller tänder ni på tjejer i allmänhet? Berätta, jag är så nyfiken! jag själv har haft denna känsla i många år. Jag har provat på lite i fyllan, men skulle vilja med min mans tillåtelse prova på ordentligt.  Att i nyktert tillstånd få undersöka en underbar kvinnokropp! :) kramis
    Jag har känns detta länge. Har också testat någon gång på fyllan men aldrig i nyktert tillstång men jag har heller aldrig gått "hela vägen" och gjort det riktigt riktigt om du förstår vad jag menar. Jag tänder på det otroligt mycket.
    Min sambo vet om min känsla och han störs inte av det:)
    Jag vill bara prova men jag tänder också på tjejer i allmänhet..
  • Anonym (älskar tjej sex)

hej
    jag har provat tjej sex .fast då var ,min man med och hennes... skulle vilja träffa en tjej alldeles själv.....ha det riktigt mysigt med henne...men det skulle vara roligt träffa någon tjej som är gift eller sambo o som har barn.
    så man ligger på samma nivå. om ni förstår vad jag menar.....

• minunderbaravärld

låter som att alla här inne är undercover dikes eller som vi i gay världen kallar er förvirrade one nightstandsFlört

• Anonym (vill prata)

Vi är väl oxå människor, med känslor och funderingar?!  ;)

• minunderbaravärld

självklart vi e alla olika d e ju d som e intressantGlad

Svar på tråden vill bara prata