• Anonym

Kondomen åkte av!

Jag och min man hade sex för några dagar sedan. Vi använder kondom.
    Han fick utlösning utan att säga det och utan att jag märkte. När han drog sig ur så satt kondomen kvar i mig men jag kunde lätt dra ur den. Han sa att allt var kvar i den men jag kände dagen efter att det luktade precis som det gjort när vi haft sex utan skydd.
    Hur rädd ska jag vara? Jag hade ägglossning för en vecka sedan tror jag. Min mens har varit oregelbunden i sommar.  

• Svar på tråden Kondomen åkte av!
  • Här och nu
    Anonym skrev 2010-08-14 16:12:14 följande:
    Han fick utlösning utan att säga det och utan att jag märkte. När han drog sig ur så satt kondomen kvar i mig men jag kunde lätt dra ur den. Han sa att allt var kvar i den men jag kände dagen efter att det luktade precis som det gjort när vi haft sex utan skydd.
    Hur rädd ska jag vara? Jag hade ägglossning för en vecka sedan tror jag. Min mens har varit oregelbunden i sommar.  
    Det har hänt 2 ggr. Ena gången fick vi gräva för att få ut den. Hade aldrig litat på att allt var kvar. Man känner inte säkert om den vrider sig, när man håller på att dra ut den. Tog dagen efter piller. Men det är försent nu för dig.Hur kommer det sig att du inte tänkte på att ta det=  Finns risk att du blivit gravid tyvärr.
  • artax

ni borde använda mindre kondomer om dom glider av!

• Tingeling83

Köp andra kondomer som passar

Sen får du nog vänta & se ... ta ett test senare ...

♥ ? * ¨ `* ? ? * ¨ `* ? ♥www.mammanemma.blogg.se♥ ? * ¨ `* ? ? * ¨ `* ? ♥
  • Här och nu
    artax skrev 2010-08-14 17:03:24 följande:
    ni borde använda mindre kondomer om dom glider av!
    Det kan va att de är för små också. Min kille har testat olika innan vi blev ihop o den sort som åkte av, är den som passar bäst.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-08-14 16:12:14 följande:
    ja du, detr smartaste hader ju varit o tagit ett "dagen efter piller" om ni inte vil blir gravida. annars nu är det bara o vänta o se-.
Svar på tråden Kondomen åkte av!