För mig fungerar det med och utan partner, men helst med hjälp av dildo som min sambo mer än gärna hanterar. Han brukar nästan alltid utföra oralsex till en början för att sedan fortsätta med dildon en stund, eller samtidigt som han njuter av oralsexet själv. Ibland väntar han tills jag fått "vanlig" orgasm, ibland inte, innan han uppmuntrar mig till fontänorgasm. På senaste tiden har jag kommit underfund med ett väldigt bra knep som fungerar varenda gång att uppnå detta.
Lyft höfterna en aning så underlättar det allting mycket mer. Efter en kort stund börjar du känna att du är nära och, är du som mig, borde din partner höra när det händer och gör då snabbare rörelser med dildon. Påminn din partner att låta dig andas emellanåt, annars känns det som att du inte får tillräckligt med luft eller tid för tid innan nästa fontänorgasm.
Vissa gånger gillar jag fontänorgasm bättre genom analsex, men det beror på från gång till gång.
Vore det inte för rädslan för att blöta ner lakanen för mycket skulle jag nog komma mer och längre. Kanske ska inskaffa oss ett skydd för detta eller sånt speciellt lakan eller testa på golvet som går att moppa efteråt.