• Indiansommar

Hjälp!! Vad ger man i 50 års present??

Min kompis fyller 50 år på onsdag och jag ska ju givetvis ge henne något! MEN vad ger man en kvinna som har "allt" till hemmet redan? Hon är hundtokig kan tilläggas och en hund har jag inte råd att ge! Jag tänkte mig en summa runt 300 kr... Blommor är uteslutet för hon reser bort dagen efter så då får dom bara stå och vissna för sig själva....

Förslag? Tips? Idé?

• Svar på tråden Hjälp!! Vad ger man i 50 års present??
  • Lena
    Indiansommar skrev 2010-08-15 09:46:51 följande:
    Ja, fast sådana finns nog inte här omkring (Uddevalla)?? Var hittar man hundshower?
    Jodå det finns ibland, du borde kunna kolla med kennelklubben.

En gång om året finns det en smådjurmässa i Göteborg oxå.
  • Amy27

Jag har gjort/köpt detta present flera ggr och den har alltid gjort succe! Fast det är lite pyssligt. Köp en mindre korg och så fyller du den med saker hon tycker om typ: badgrejer, annorlunda matvaror, en miniflaska vin, miniatyrvovvar. Bara fantasin sätter gränser. Det kanske kostar mer än 300 kr, fast allt beror på vad du fyller korgen med. När du tycker den är färdigfylld så virar du in den i plastcellofan och knyter ett fint band runtomkring. Lycka till.

• Indiansommar

Jag åkte in till en kaffe/the bod så satte dom ihop kaffe, the & choklad. Jag hade köpt en pocket bok också som dom la med i cellofanen. Hon blev mycket glad!!!

• Amy27
    Indiansommar skrev 2010-08-20 20:35:35 följande:
    Jag åkte in till en kaffe/the bod så satte dom ihop kaffe, the & choklad. Jag hade köpt en pocket bok också som dom la med i cellofanen. Hon blev mycket glad!!!
    Vad bra! =)
  • Bobby11
    Indiansommar skrev 2010-08-15 09:25:39 följande:
    Min kompis fyller 50 år på onsdag och jag ska ju givetvis ge henne något! MEN vad ger man en kvinna som har "allt" till hemmet redan? Hon är hundtokig kan tilläggas och en hund har jag inte råd att ge! Jag tänkte mig en summa runt 300 kr... Blommor är uteslutet för hon reser bort dagen efter så då får dom bara stå och vissna för sig själva....

Förslag? Tips? Idé?

Min pappa som är hundtokig men inte får ha hund blev jätteglad för en mugg med tryck på! (Så enkelt kan det vara! :) Jag beställde en mugg med en spaniel på, på Vistaprint; kan vara värt att testa.

www.vistaprint.se/muggar-med-tryck.aspx 

Svar på tråden Hjälp!! Vad ger man i 50 års present??