• Anonym (..)

Ont i anus =S

Jag har ett ganska nytt problem som har uppstått. Det började dagen efter att jag hade druckit lite alkohol. Jag fick ont i rumpan! I hålet så att säga. Det känns som att något vasst sitter där i. Just efter att jag har bajsat för första gången den dagen. Sen försvinner det efter ett tag. Men nu har det börjat att komma lite närsom. Jag vet inte vad det är. Någon som känner igen det?

• Svar på tråden Ont i anus =S
  • Anonym (Sjuksköterska)

Det behöver inte ha med alkoholen att göra. Om man är hård i magen kan man få bristningar i slemhinnan som uppkommer när man krystar. Det kallas analfissur. De svider och gör ont men är helt ofarliga. Man ska dock försöka hålla magen i form och torka sig försiktigt. En annan möjlighet är att du faktiskt ätit något fiskben eller liknande som nu satt sig där men den risken tror jag är liten. Sånt polstras ju av avföringen så att det inte ska skada.

• Anonym (..)

Ok tack för ditt svar! Men det svider inte som jag vet ett sår i underlivet kan göra. Det gör ont när jag spänner mig. Innåt så att säga.. Och när jag krystar så känns det som att något e på väg ut. På nått sätt?

• Anonym (..)

Ja typ så sa min syrra.. Haha.. Värst vad alla har höga tankar om mig =P

Svar på tråden Ont i anus =S