Stämmer kinesisk befruktningskalender?
Är riktigt nyfiken!
Har kinesisk befruktningskalender här på FL stämt på er när det gäller könet på eran älskling??
Är riktigt nyfiken!
Har kinesisk befruktningskalender här på FL stämt på er när det gäller könet på eran älskling??
Enligt den kinesiska befruktningskalendern skulle de två första barnen vara flickor, vilket de också är/var.
Denna gång ska jag enligt den vänta en kille, hurvida det stämmer vet jag inte.
Så jag röstade ja, eftersom det stämt på de utanför magen.
Okiiii.. jag testade nu jag. Men det är inte säkert att jag är gravid..
Men jag hade ÄL den 10 och 11 och sen är det väl någon dag till där. Så om jag blev befruktad såska jag alltså få en kille då?! attans :P
100% fel på fyra barn!!
100% fel på tre barn
Jag skulle få en flicka enligt kinesiska kalendern, men det blev en pojke. Den trodde jag inte ett dugg på iof. Men jag trodde att jag skulle få en flicka eftersom befruktingsdatumet var långt senare än tillverkningen... men det stämde inte heller. Sen var det en mängd andra myter som sa att det skulle bli en tjej.. typ allt... men som sagt man ska alltså inte tro på detta alls. (Alla sa t,ex. att jag hade tjejmage)
mm oo det finns hopp för en flicka nu då ? hehe
Miemi> hum... ja det är många myster där...hehe
Mjo,alla sa att jag också hade en tjej mage första gången ;)
100% rätt på 3 barn.
Vet inte om det funkar eftersom det är första barnet, på mig stod det att det var lika stor chans till båda könen.
Ja men då har jag kollat dagarna runt äl-dagen också och alla dagar har visat på ett och samma kön.
Är det ena dagen ett kön och andra dagen ett annat så är det däremot 50/50.
Fel med första, rätt med andra:D
fel! Den sa pojke,blev en tjej!;)
Hum.... jag har testat TVÅ stycken andra kenisiska kalendrar och där säger dom att jagska få en flicka.. (om jag e gravid) hehe.. jaja :P