• Anonym (Önskar lust!)

Någon som provat L'Argiplex?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 21:38
    Min sambo och jag har varit ett par i fyra år. Vi har två barn, det yngsta är ett år. Som småbarnsföräldrar är vi ganska trötta, och det är bara två månader sedan jag slutade amma. Det säger kanske sig självt att sexlivet inte är på topp, men jag sörjer det. Vi har sex ungefär en gång i veckan (då överdriver jag nog lite...). Ganska ofta när vi har sex så är det helt otroligt bra (och då tänker jag varje gång att vi måste anstränga oss mer för att ha sex oftare), men det händer också att vi "bara får det överstökat".

Jag har nu funderat på att beställa L'Argiplex för att få lite mer lust. Är det någon som provat och vet om det funkar?

• Svar på tråden Någon som provat L'Argiplex?
  • Anonym (Önskar lust!)

Snälla! Ingen?

• annvian

Hej hopp,

Jag beställde en kur för 10 dagar men gick inte igeom hela. Avslutade efter 4 dagar men kände ingen som helst skillnad. Dock kanske man ska köra hela kuren innan man uttalar sig.

• Anonym (ingen effekt :()

har provat detta efter att jag själv har tappat sexlusten.. men för mej så fungerar det inte alls. jag tror att dem tabletterna är psykologiska man ska inbilla sej att dem fungerar.. typ sockerpiller... ja får bara kraftiga illaluktande svettningar av dem...

• Puffpinglan

Jag beställde från Vitalas (?) en tablett som hette Rosenrot/L-argiplex (tror jag). Jag märkte direkt skillnad, tyvärr tog effekten slut redan efter 2 veckor. Men OJ vad roligt vi hade under den tiden! Vi är i samma sits som ni med småbarn och hela vardagskarusellen.... Lusten är svår att hitta i allt detta... Jag kommer på mig själv ibland att längta tills jag blir 40 så ungarna är stora nog att ta hand om sig själva en stund på kvällen. Då kan jag och min älskling få bli man och kvinna igen... istället för mamma och pappa. Ta danslektioner, gå på bio... Suck....

Rasmus och Ebba är det bästa jag gjort!
  • Anonym (A)

Prova med glidmedel med argiplex... Det funkar helt suveränt... Snabb effekt direkt!!

Lycka till...

• Anonym (Ja!)

Jag har ätit Largiplex till och från. Jag märker skillnad och jag och maken har mycket roligare i sängen under de perioder jag äter det. 
    Det enda jag tycker är drygt med den sort jag äter (finns det fler?) är att det är fem kapslar att svälja. Jag har lite svårt med att få ned dem. Så ibland skippar jag dem ett tag, men återkommer när jag tycker att livet och sexlivet borde få sig en skjuts igen! :) 

• Anonym (Hjälp!)

Jag behöver hjälp! Min man har stort sexbehov och innan vi fick barn var sexlivet jättebra. Nu vill han ofta men inte jag och det tär på vårt förhållande Gråter Jag känner att jag vill och kan fantisera mne när det väl kommer till kritan så är min lust som bortblåst.... VAD SKA JAG GÖRA????

• Anonym (A)

Mannen jag träffar kör med dom tabletterna i perioder. På honom märks det tydlig skillnad. Han tar dock inte alla tabletterna man ska ta utan en eller två om dagen, det fungerar ändå.

Svar på tråden Någon som provat L'Argiplex?