• Tigrino

Kom ni någonsin i era gamla jeans igen?

Sitter och suktar efter mina snygga jeans som legat undanstuvade i garderoben i ett år nu. Storlek 26/34 är och kommer förbli ett minne blott, eller? 
    Ska gå ner ett par kilo i jul, har jag bestämt mig - för då lär lillen inte amma längre. Då får vi se om det är höftbredden/skelettet eller extrakilona det hänger på!

Har ni fått på er jeans ur den gamla garderoben?  

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kom ni någonsin i era gamla jeans igen?
  • Ariella

Ja. Efter första barnet tog det nog uppemot ett år men efter andra barnet gick det på någon månad. Sen betyder ju inte det att jag har samma kropp som före graviditeterna... tyvärr!

• La Lola

Ja det har jag gjort inom 1 mån efter båda graviditerna.

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • k girl

Ja, efter nån månad. De var för stora.

• Lattemorsa

Jajamen. Fick till och med på mig ett par riktigt gamla jeans, som jag hade när jag var typ 18 år (är 25 idag, var naturligtvis tvungen att testa när jag hittade brallorna Cool ).

Men så gick jag bara upp 5 kg under graviditeten också, vilka rasade av igen så fort dottern kommit ut.

♥☆° Mamma till ljuvliga prinsessan E - 091208 °☆♥
  • Agamemnon

Nope, när jag var tillbaka på min ursprungsvikt var arslet ändå större än innan, och så är det fortfarande, 2,5 år efter att jag födde dottern.

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Dragonia

..för mig tog det dock 18 månader..

• skrollan38

Vilken lyx!
    När det hade gått ett halvår hade inte ett av de extra 10kg försvunnit, så då var det bara att uppsöka viktväktarna... Byxorna kom jag i tillbaka, men "löllöt" (som vi säger i Finland) på magen for inte..

• Tigrino
    Agamemnon skrev 2010-08-17 21:31:34 följande:
    Nope, när jag var tillbaka på min ursprungsvikt var arslet ändå större än innan, och så är det fortfarande, 2,5 år efter att jag födde dottern.
    Hehe, ja jag är också nere på den vikt jag hade vid inskrivningen. Men inte fasen går det knäppa jeansen på långa vägar för det... omfördelning av kroppsmassan, kanske? Tungan ute
Svar på tråden Kom ni någonsin i era gamla jeans igen?