Besöka Kavat outlet
Hej är det någon som har varit till Kumla och besökt kavats outlet där? Är den värd att ta sig till och finns det några fynd där?
Är ute efter skor till min snart 1årige son att ha i höst och i vinter!
Hej är det någon som har varit till Kumla och besökt kavats outlet där? Är den värd att ta sig till och finns det några fynd där?
Är ute efter skor till min snart 1årige son att ha i höst och i vinter!
Helt klart värt ett besök. Första sortering kan man få något billigare än i andra butiker, i andra och tredje sortering kan du hitta en del fynd. Förra året köpte vi höstskor för 100 kr och vinterstövlar för 200 kr till sonen (som då var ett år)
Bor i kumla och har i princip köpt alla dotterns skor där, man kan göra riktiga fynd och det är ju alltid billigare än i övriga butiker. De har även en del skor till vuxna samt didriksson kläder.
Om det är värt det beror på hur långt du bor från Kumla. I outleten finns det fler skor och välja på en i butik och några hundralappar billigare.
Tack för svaren!
Vi har en bra bit till Kumla men vi ska söderut om ett par veckor och kommer troligen passera där. Så då planerar jag in ett besök där och laddar plånboken .
Blir ju både höstskor och vinterkängor hade jag tänkt, här hemma finns det inte så stort utbud tycker jag!