Parkering Säve flygplats
Vi ska åka från Säve nästa vecka och funderar över parkeringen. Vet att det finns en inhängnad parkering som kostar 70 kr/dygn. Men den som är på grusplanen, vad kostar den? Någon som vet?
Vi ska åka från Säve nästa vecka och funderar över parkeringen. Vet att det finns en inhängnad parkering som kostar 70 kr/dygn. Men den som är på grusplanen, vad kostar den? Någon som vet?
Jo, jag har kollat där, men det är ju bara den inhägnade parkeringen. Det finns en till.
Långtidsparkeringen är inhägnad, korttidsparkeringen är det inte och kostar 10:- per påbörjad dygn.
All långtidsparkering är inhägnad och kostar 70 spänn dygnet
Då har de tagit bort den andra då. För när jag har vart där så har det funnits korttid som är precis vid ingången, inhägnad, och en parkering som är den första man kör förbi som är på grus och den är väl inte inhägnad?
Alla parkeringar utom korttids är inhägnade.
Jo även den första grusplanen är inhägnad
Min bror har en långtidsparkering på Säve Flygplats (Göteborg City Airport). Han tar bara 60 kr per dygn sedan blir det bara billigare. Kolla på www.saveparkering.se så kan ni boka i förväg.
Säve Flygplats har ju lagt ner för kommersiell trafik from jan 2015 så allt har flyttats till Landvetter. Min bror har också flyttat med ;). För att boka och betala i förväg så kan man antingen boka på Swedvias hemsida eller på Landvetterflygplatsparkering.se.
Han måste ju göra reklam för brorsan
Allt för familjen ????