• Mummy

Parkering Säve flygplats

Vi ska åka från Säve nästa vecka och funderar över parkeringen. Vet att det finns en inhängnad parkering som kostar 70 kr/dygn. Men den som är på grusplanen, vad kostar den? Någon som vet?

• Svar på tråden Parkering Säve flygplats
  • Mummy

Jo, jag har kollat där, men det är ju bara den inhägnade parkeringen. Det finns en till.

• kokulan

Långtidsparkeringen är inhägnad, korttidsparkeringen är det inte och kostar 10:- per påbörjad dygn.

Mummy skrev 2010-08-19 00:44:20 följande:
    Jo, jag har kollat där, men det är ju bara den inhägnade parkeringen. Det finns en till.
    Det måste vara korttidsparkeringen det då.
  • Pyff

All långtidsparkering är inhägnad och kostar 70 spänn dygnet

Pyff på er!
  • Mummy

Då har de tagit bort den andra då. För när jag har vart där så har det funnits korttid som är precis vid ingången, inhägnad, och en parkering som är den första man kör förbi som är på grus och den är väl inte inhägnad?

• kokulan

Alla parkeringar utom korttids är inhägnade.

• Pyff

Jo även den första grusplanen är inhägnad

Pyff på er!
  • mackanudo

Min bror har en långtidsparkering på Säve Flygplats (Göteborg City Airport). Han tar bara 60 kr per dygn sedan blir det bara billigare. Kolla på www.saveparkering.se så kan ni boka i förväg.

• Pyff
    mackanudo skrev 2010-09-12 20:50:06 följande:
    Min bror har en långtidsparkering på Säve Flygplats (Göteborg City Airport). Han tar bara 60 kr per dygn sedan blir det bara billigare. Kolla på www.saveparkering.se så kan ni boka i förväg.
    Tack för tipset Åker om 2 veckor och nu har jag bokat plats hos din bror Hade ingen aning om att det fanns. Skönt att slippa släpa resväskor på de jäkla parkerings-grusplanerna, att bilen hämtas och lämnas utanför entren.
    Pyff på er!
  • Macanudo

Säve Flygplats har ju lagt ner för kommersiell trafik from jan 2015 så allt har flyttats till Landvetter. Min bror har också flyttat med ;). För att boka och betala i förväg så kan man antingen boka på Swedvias hemsida eller på Landvetterflygplatsparkering.se.

• Frontline
    Macanudo skrev 2015-04-19 22:36:40 följande:
    Säve Flygplats har ju lagt ner för kommersiell trafik from jan 2015 så allt har flyttats till Landvetter. Min bror har också flyttat med ;). För att boka och betala i förväg så kan man antingen boka på Swedvias hemsida eller på Landvetterflygplatsparkering.se.
    Du kan ju kolla hur många år det är sen denna tråden skrevs samt när sista inlägget var...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Parkering Säve flygplats