• Anonym

Jag blir så otroligt tänd av att andvända Massagestav på min sambo

Som rubriken råder så blir jag tänd av att andvända Massagestav på min sambo. Jag älskar att leka med den och se henne njuta och Får jag stoppa in den i henne vet jag knappt var jag ska ta vägen jag bara älskar att leka med den i henne.. Jag har hört talas om killar som är avundsjuka på deras leksaker men så är inte jag... Jag älskar att andvända den i henne mm.. Vill bara kolla vad ni kvinnor tycker om er partner vill andvända en massage stav i er skulle ni gilla det eller bli äcklade?

• Svar på tråden Jag blir så otroligt tänd av att andvända Massagestav på min sambo
  • FruT81

Min man älskar att leka med dildo på mig....och jag gillar det så klart med!! Men det bästa är ju när dildon är "färdig" och min urkåta man tar vid Flört

• Anonym
    FruT81 skrev 2010-08-19 15:49:35 följande:
    Min man älskar att leka med dildo på mig....och jag gillar det så klart med!! Men det bästa är ju när dildon är "färdig" och min urkåta man tar vid Flört
    Det är det jag älskar jag med
  • Anonym (gillar)

Älskar det och det gör mannen också... Blir verkligen inte äcklad utan njuter av att han vill göra det bra för mig. Sen gillar jag både och samtidigtSkäms

• mrbiig

skulle vilja använda dildo men hon vill inte ha nån alls i sig

• Anonym

Hej! Är det ingen här som andvänder Massagestav med sin sambo.. eller är det jag som är ensam om detta...

• villiga Lisa

Min sambo använder ofta dildo på mig och i mig gärna två, en i varje hål och jag ligger och njuter och det gör han också och sedan brukar jag stoppa i dildo i hans rövhål och då blir han om möjligt ännu kåtare, så där ligger vi och runkknullar varandra.

• Anonym
    villiga Lisa skrev 2010-08-20 12:14:08 följande:
    Min sambo använder ofta dildo på mig och i mig gärna två, en i varje hål och jag ligger och njuter och det gör han också och sedan brukar jag stoppa i dildo i hans rövhål och då blir han om möjligt ännu kåtare, så där ligger vi och runkknullar varandra.
    Även om jag inte vill ha en själv i brumman så kan jag säga att det låter underbart..
  • Anonym (A)

Mitt ex köpte en stav till mig men vi hann inte använda den direkt eftersom jag skulle resa bort. Jag skickade ett sms till honom om vad jag/vi skulle göra med den när jag kom hem. Han skrev vad jag skulle ha på mig.
    När han väl kom hem till mig hade jag exakt de kläder han ville, sedan fick han en liten uppvisning innan han tog över själv och använde staven på mig, både innan och medan han tog mig (en i varje). Det var otroligt upphetsande och han blev också sanslöst kåt av det. 
    Jag tror att det är jättevanligt så ensam är du garanterat inte.  

• vanligkille37

ÄLSKAR att använda dildo på min kvinna med !
    det är VÄÄÄLDIGT upphetsande att se henne bli kåtare o kåtare av min behandling,
    sen brukar men inte kunna hålla sig utan knullar henne hårt efter dildon gjort sitt,
    fast bara efter hon har fått böna o be ett tag om att få KUK! 

Svar på tråden Jag blir så otroligt tänd av att andvända Massagestav på min sambo