• 14725

    Vart träffar man riktiga män?

    Jag är en kvinna som är 20+ och är sjukt trött på män i min egen ålder. De är omogna känslomässigt och mentalt, har inte kommit någonstans i livet, har inga drömmar och vet typ inte hur man beter sig. Jag undrar vart jag kan träffa äldre killar, typ i 30-årsåldern. Inte vanliga 30 taggare som jobbar på lager (no offence) är slitna och bonniga. Alltså mogna män som är måna om sitt ytte, har framtidsdrömmar och är intelligenta. Finns dom överhuvudtaget eller är det lika bra att bli celibat?

  • Svar på tråden Vart träffar man riktiga män?
  • 14725

    Men seriöst, har jag för höga krav eller? Jag tycker ändå att jag kan ha det eftersom jag har jobbat hårt själv för att komma där jag är nu. Ska jag nöja mig med bottenskrapet? Jag vet ju att dom finns där ute men vart? Känns som att jag är omringad av drägg hela tiden.

  • Themis

    Det undrade jag också tills jag började plugga på universitet. Då löste det sig även om man fortfarande får välja noga.

  • 14725

    Men om man, som jag nu, inte studerar. Vart ska man vända sig då? Jag är trött på att vara singel och jag är trött på att dejta killar som får mig att överväga om jag ska bli celibat. Känns inte som min grej att ragga på match.com och liknande och studera på universitet har jag inte tänkt göra inom den närmsta framtiden iallafall.

  • Themis

    Jadu, har man nära till en studentstad eller en i övrigt akademikertät stad/område hade jag nog hängt lite på pubar däromkring.

    Andra mer eller mindre fåniga förslag är att börja golfa, besöka stora mässor för bilar och båtar och andra ställen där killar hänger.

    För de som står ut med geeks och nördar skulle jag resa till Dreamhack, besöka ett rollspelslajv med många vuxna deltagare eller sniffa in på den lokala schackklubben.

    /Bimsan Queen of the nerds...

  • TheReLe

    Det undrar jag med? Finns de ens? Eller är de skapade av sina respektive helt enkelt, för de få som dyker upp är alltid upptagna?

  • 14725

    Jag har studerat stadsvetenskap på Högskolan. Nu jobbar jag och sparar pengar så att jag kan dra iväg några månader och resa. Antagligen är det mina vänkretsar ja. Jag menar inte så, jag känner MÅNGA olika typer av människor och jag gillar dom, men inte som partners. Det är inte så lätt att lära känna dom "bra" killarna när man inte ens vet vart man ska leta eller i vilka kretsar. Jag har inga problem med att ta kontakt med olika typer av människor i olika åldrar, säg bara vart jag ska kolla.

  • 14725
    Themis skrev 2010-08-19 18:03:18 följande:
    Jadu, har man nära till en studentstad eller en i övrigt akademikertät stad/område hade jag nog hängt lite på pubar däromkring.

    Andra mer eller mindre fåniga förslag är att börja golfa, besöka stora mässor för bilar och båtar och andra ställen där killar hänger.

    För de som står ut med geeks och nördar skulle jag resa till Dreamhack, besöka ett rollspelslajv med många vuxna deltagare eller sniffa in på den lokala schackklubben.

    /Bimsan Queen of the nerds...
    Jag har hängt på golfbanor och dylikt, men jag står inte ut med bratsen. Varför måste det vara extremt åt båda hållen. Jag vill bara ha en smart, ödmjuk, bra kille.
Svar på tråden Vart träffar man riktiga män?