Lotto eller hästar, vad har gett er mest vinst?
Har ni vunnit mest på lotto eller hästar??
Har ni vunnit mest på lotto eller hästar??
Kan du hästar så är v.75 med störst chans o bli miljonär på. Sen kan lotto göra en miljonär med...sannolikheten är låg.
ah spelar man inte, kan man inget vinna.
Nä de är ju så spelar man inget kan man inget vinna. Men tyvärr kan jag inte så mkt om v.75 så chansen kanske är lika stor på lotto då?
Jag har testat hästar, men det gick inget vidare. Av en slump hittade jag en blogg där de skriver om olika fotbollsmatcher att oddsa på. Jag har inget vidare intresse för fotboll, men de skrev ju hur de tänkte och hur de placerade sina odds, och vad man kunde läsa sig till så gick det oftast deras väg.
Jag tänkte att jag skulle testa, och fick nån sån där startbonus som så det blev lite att spela för bara för jag var ny kund som kom in genom dom.
Nu har jag hållt mig till deras speltips och det är helt otroligt lätt att lägga vinnarodds då kan jag säga. Det är inte många matcher jag sumpat. Jag spelar inte för lika mycket som de lägger på matcherna, men jag får en vinst på ungefär 5000-7000kr per månad. Inga miljonbelopp på en gång, men ett kul och trevligt tillskott i plånboken varje månad. Enkelt att bara kolla deras blogg och lägga odds efter den, det tar inte så mycket tid varje gång direkt!
Väl värt det - men det är som sagt inga miljonbelopp man kan vinna på en gång.
Bloggen finns på www.odds365.se