Går folk verkligen runt och känner allt det som beskrivs här? Är det inte jobbigt att efter flera år ihop känna att man KONSTANT vill vara med den andra? Att liksom aldrig vilja vara själv eller med andra människor? Eller att känna sig pirrig jämt i flera års tid?
Jag ser det som att jag är kär i min kille för att jag mår bra av att vara med honom, vill vända mig till honom med alla vardagliga och speciella saker som händer i mitt liv, vill komma hem till honom på kvällen o.s.v. Jag mår alltså bra av att vara med honom på ett sätt utöver hur jag mår bra av att vara med mina vänner eller min familj. Jag bryr mig också mycket om hur han mår och är beredd att anstränga mig och göra saker för hans skull utan att jag får ut något av det för hans välmåendes skull. Han får mig att skratta och typ det bästa som finns är att få honom att skratta.
Jag vill inte vara med honom 100% av min tid. Oftast vill jag träffa honom efter jobbet och på helgen och sova med honom, men jag tycker också att det är skönt att ha ett eget jobb med egna kollegor att gå till, och vissa kvällar eller helger vill jag vara själv med någon kompis även om jag de flesta dagar väljer att umgås med honom.
Jag tänker på honom flera gånger om dagen, både konkret och i associationer.