• unforgettable

Embla bröstvårtan inför piercing?

Funkar  emlaplåster???

Har redan 7 piercingar varav en intim, men börjar bli nojjig :P

Funkar de???

Rebecca -060208- Hampus -090621-
  • Svar på tråden Embla bröstvårtan inför piercing?
  • hysteria

Nej jag tror inte du kommer känna märkbart mindre av emlasalva

Livet är för kort för att dansa med fula killar
  • Amazina

Jag emlade min navel. Jag kände inte ett skit. Men jag tog på rätt mycket. Mer än vad jag egentligen borde...

• hysteria
    Amazina skrev 2010-08-20 15:22:07 följande:
    Jag emlade min navel. Jag kände inte ett skit. Men jag tog på rätt mycket. Mer än vad jag egentligen borde...
    Fast det är nog ganska mycket skillnad på navel och bröstvårta. Naveln är ju bara skinn.
    Livet är för kort för att dansa med fula killar
  • Fridalusen

Alltså, jag trodde grejen med piercing var att "vill man bli fin får man lida pin"? Inte att man skulle bedöva sig och ha sig...

Se det som att du är kvinna, din kropp är skapt för barnafödande, nog klarar du ett sånt där litet stick! Det går ju dessutom så himlans fort!

Hälsningar från en annan med sju piercingar 

• artax
    hysteria skrev 2010-08-20 15:28:18 följande:
    Fast det är nog ganska mycket skillnad på navel och bröstvårta. Naveln är ju bara skinn.
    Försökte göra en navelpiercing hemma, dock med kanyl och tång helaklabbet, det gjorde något fruktansvärt ont, jag kallsvettades mådde illa grät en skvätt.. HAHA! Fick igenom halva sen fick min sambo pressa sista biten och jag mådde kass! Så blev den sne satt i i 10 minuter och åkte ur igen.. ;) BV kändes knappt, som ett getingstick.
  • Adoniram

Varför?

Smärtan är en del av upplevelsen. Tänk på att det är mera smärtsamt för en man att bli piercad i bröstvårtan än en kvinna. Och hur många män tror du håller på med emblaplåaster och liknande trams?

• unforgettable

Ja har fixat de för utan... fixar de nu med...

Men om smärtan e de man är ute efter, varför sätter folk då i smycket???

Smaken är ju  olika....

• Fridalusen
    unforgettable skrev 2010-08-20 22:00:07 följande:
    Men om smärtan e de man är ute efter, varför sätter folk då i smycket???
    Som ngt slags bevis på att de överlevde smärtan?
  • unforgettable

Fyfan, de kändes ingenting... Å ja emlade inte. Om två veckor blir de den andra bröstvårtspiercingen ;)

• unforgettable

Men fyfan va de blöder :/ Ska de göra så? Igår blödde de lite och blir lixom massa torkat blod som stoppar uppblödningen... idag blöder de inte lika mkt :/

Svar på tråden Embla bröstvårtan inför piercing?