Postafen varje dag?
Kan man äta Postafen varje dag i flera år? Är det beroendeframkallande eller finns en tillvänjningsrisk? Vad är det för ett ämne egentligen?
Kan man äta Postafen varje dag i flera år? Är det beroendeframkallande eller finns en tillvänjningsrisk? Vad är det för ett ämne egentligen?
Varför ska man äta det varje dag i flera år?
Jag åt det under 8 veckor på min första graviditet och hade inga problem med abstinens eller liknande.
De andra två graviditeterna gick jag på mycket tyngre illamåendemediciner men inte heller där är det beroendeframkallande.
det är inte för att jag är gravid, utan utbränd och blir så trött av ljud, ljus, prat, musik, skrammel, skrik osv osv
Överansträngda kognitioner, hette det visst
Om jag tar postafen så får jag som ett filter och blir inte uttröttad. På flygresor osv mår såå mycket bättre pga att jag tagit en postafen.
Det där är nåt du ska ta och kolla upp med din läkare, finns nog säkert bättre mediciner för det där men då kanske man trillar dit på beroende istället... jag har ingen aning, men kolla upp det för säkerhets skull och läs på fass.se om Postafén.