Babytravel Grizzly. Var er lift lika dålig??
Jag köpte en Babytravel Grizzly barnvagn. Det var precis en sån jag behövde och jag är verkligen supernöjd med själva vagnen. Men liften som man fick till är jag däremot inte nöjd med. Liften är ganska smal från början men jag märkte att när jag la ner den i vagnen så trycktes sidorna in mot mitten. Jag kände då i sidorna och där var det överflödigt foder som knölat sig och buktade ut. Jag gick tillbaka till Babyproffsen där jag köpt den för byta den, trodde självklart att det var fel på den. Som svar får jag att den ska vara så eftersom alla liftar dom har, har knöligt foder. Dom pratar även med tillverkaren där dom får samma svar och att eftersom den är billig (3000 kr) så får man räkna med att den inte har samma kvalitet.
Har ni haft den här vagnen, isåfall var er lift knölig av allt foder i sidorna?
Vad jag menar med knölig är att det samlats en klump i mitten på vänster och höger sidan som buktar in i liften eftersom det är för mycket foder och inte sytts fast ordentligt.
Om alla liftar nu ska vara så som Babyproffsen säger så undrar man ju varför dom som återförsäljare inte ställer lite krav på tillverkarna att dom vill ha ordentliga saker. För min del får dom gärna höja priset något bara liften är sydd ordentlig.