• As mamma

Present till 14-åring kille?

Mitt älskade kusinbarn fyller 14 år i september, han har blivit så stor :) Jag vill ge honom något han verkligen kommer tycka om/ha nytta av och undrar om ni har några tips? Han har blivit en ganska "cool" kille, populär i skolan, han är väldigt mogen för sin ålder, älskar att spela fotboll och ska nu bli domare. Det jag har tänkt på är kläder (kanske tråkigt), pengar så han kan köpa vad han vill (också lite tråkigt, för min del i alla fall) eller ett snyggt silverarmband. Vad tycker ni? Har ni några idéer? Tacksam för hjälp!!

• Svar på tråden Present till 14-åring kille?
  • johannahietala

har en kusin som är 15 som oxå håller på me fotboll o e rätt poppis o e väldigt social av sig o han e mest intresserad av modekläder o parfymer mm...
    men om du vill köpa nått som skulle va ett fint minne från dig är nog en en klackring snyggt o ballt i den åldern, de funkar alltid hos killar...

• ET01

Hej! Ge honom en cool dödskalle att pryda rummet med. www.skulpturen.se har snygga i trä. Det är alltså inga leksaker, utan en snygg inredningsdetalj. Bifogar en bild, men fler finns på siten. David Holmlund som gör dom är en mycket skicklig trädesigner.
Svar på tråden Present till 14-åring kille?