• kakmamman

Relevant? Orelevant?

Jag tycker mig se ganska ofta sånadära orelevanta saker, som ingen ändå kan svara på.. Typ som att "Kan jag vara gravid, jag hade ägglossning för några dagar sen, är detta ett tecken (mina ömma bröst) osv.

Eller favoriten, skojjiga rubriker som gör andra upprörda genom att verka oseriös, men egentligen mena allvar?? Eller?

Jag däremot, tycker de tär toppen att man kan kolla runt här och fråga andra om saker, saker som andra kan hjälpa en med och vice versa. Men bara för att jag tycker det är hopplöst att en del frågar saker som omöjligen ingen annan än en själv kan svara på, behöver det ju absolut inte vara så.

Eftersom en del tycker det är superviktigt att få svar, HÄR på Fl om deras pojkvänenr är otrogna, eller om man kan se graviditetstecken i v2??

Inga frågor är dumma, men dom bästa svaren får man oftast i en dum förklaring när det gäller en spermie som åkte in i dig igår och ger dig graviditetssymton idag!!

♥ (¯`°?.¸ ♥Tänk att en sådan liten människa kan ha en sån stor plats i mitt hjärta♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden Relevant? Orelevant?
  • kakmamman
    Queenie70 skrev 2010-08-21 23:51:03 följande:
    Irrelevant
    Var det en rättning, eller ett påstående till ovanstående ;)
    ♥ (¯`°?.¸ ♥Tänk att en sådan liten människa kan ha en sån stor plats i mitt hjärta♥¸.?°´¯) ♥
  • Queenie70
    kakmamman skrev 2010-08-21 23:56:25 följande:
    Var det en rättning, eller ett påstående till ovanstående ;)
    Enbart en rättning
  • kakmamman
    Queenie70 skrev 2010-08-21 23:57:33 följande:
    Enbart en rättning
    Ok =)
    Ja jag kunde inte riktigt välja mina ord faktiskt, synd att jag inte kan ändra :P
    Men för mig är alla dess frågor irrelevanta ;)..
    Fast å andra sidan kunde man väl säga orelevant också?
  • Queenie70
    kakmamman skrev 2010-08-21 23:59:01 följande:
    Ok =)
    Ja jag kunde inte riktigt välja mina ord faktiskt, synd att jag inte kan ändra :P
    Men för mig är alla dess frågor irrelevanta ;)..
    Fast å andra sidan kunde man väl säga orelevant också?
    Nix...det kan man inte
  • kakmamman
    Queenie70 skrev 2010-08-22 00:00:18 följande:
    Nix...det kan man inte
    Jisses..tack för tipset.. du hittar mig snart i en annan tråd ;D
  • Selfish Geene
    Queenie70 skrev 2010-08-22 00:00:18 följande:
    Nix...det kan man inte
    man kan, men det är inte rätt....
  • AnnelieTyresö
    Queenie70 skrev 2010-08-21 23:51:03 följande:
    Irrelevant
Svar på tråden Relevant? Orelevant?