• gbg88

Luktar illa efter oralsex.

För tre månader sedan hade jag sex med en tjej (skyddat). När jag skulle slicka henne mellan ben så kände jag äcklig stark lukt & pga det så slickade jag kanske i 5 sec, Jag ångrar det idag eftersom samma lukt har jag i munnen nu, det går inte bort har testat med olika munsköj, skrapat tungan... Det lunktar endast när jag är nyvaken eller när jag är hungrig. Kan det vara något sjukdom som jag har fått?? hade samlag med kondom.

• Svar på tråden Luktar illa efter oralsex.
  • Anonym (fislis)

ja hon släppte väll en fjärt, det brukar smaka bajs i munnen när man är nyvaken och tom i magen

• gbg88
    Anonym (fislis) skrev 2010-08-22 00:08:20 följande:
    ja hon släppte väll en fjärt, det brukar smaka bajs i munnen när man är nyvaken och tom i magen
    Det luktar hennes fitta! Det är jag säker på.
  • Anonym (fislis)

ja och?? hört talas om musprutt??

• gbg88
    Anonym (fislis) skrev 2010-08-22 00:13:34 följande:
    ja och?? hört talas om musprutt??
    Snälla håll dig borta från inlägget, jag letar efter seriösa svar tack.
  • kakmamman
    gbg88 skrev 2010-08-22 00:12:18 följande:
    Det luktar hennes fitta! Det är jag säker på.
    Du har skrivit att du använde kondom vid sexet, men inte vid oralsexet..och JA, man kan få sådana sjukdomar i munnen. Herpes t.ex. Klamydia smittas också, men det tar ganska lång tid innan det bryter ut (kan ta 3 veckor) Men det kan säkert också gå fort.

Det kan itne vara så att du bara känenr dig äcklad?

Jag menar, det smakar väl aldrig särskilt gott i munnen på morgonen?

Herpes?? Sätter sig mest på läpparna.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥Tänk att en sådan liten människa kan ha en sån stor plats i mitt hjärta♥¸.?°´¯) ♥
  • gbg88
    kakmamman skrev 2010-08-22 00:21:30 följande:
    Du har skrivit att du använde kondom vid sexet, men inte vid oralsexet..och JA, man kan få sådana sjukdomar i munnen. Herpes t.ex. Klamydia smittas också, men det tar ganska lång tid innan det bryter ut (kan ta 3 veckor) Men det kan säkert också gå fort.

Det kan itne vara så att du bara känenr dig äcklad?

Jag menar, det smakar väl aldrig särskilt gott i munnen på morgonen?

Herpes?? Sätter sig mest på läpparna.
    Det började lukta efter några timmar samma dag. Det kommer nog inte från läppar tror jag...
  • kakmamman
    gbg88 skrev 2010-08-22 00:25:02 följande:
    Det började lukta efter några timmar samma dag. Det kommer nog inte från läppar tror jag...
    men alltså, URK vad äckligt!
    Känner du tjejen?
    Fråga henne, vafasen är det liksom..haha. galet.

Det kan ju vara nån tvål hon har haft, som din mun inte reagerade bra mot? Om hon tvättat sig lite väl mkt utan att skölja lika noga.. ;)

Eller om du börjat äta något konstigt (förutom på henne) som ger bismak i munnen??
    ♥ (¯`°?.¸ ♥Tänk att en sådan liten människa kan ha en sån stor plats i mitt hjärta♥¸.?°´¯) ♥
  • gbg88
    kakmamman skrev 2010-08-22 00:28:19 följande:
    men alltså, URK vad äckligt!
    Känner du tjejen?
    Fråga henne, vafasen är det liksom..haha. galet.

Det kan ju vara nån tvål hon har haft, som din mun inte reagerade bra mot? Om hon tvättat sig lite väl mkt utan att skölja lika noga.. ;)

Eller om du börjat äta något konstigt (förutom på henne) som ger bismak i munnen??
    Alltså vill inte ta kontakt med henne igen.
    Hon var lite svettigt där nere, det var varm sommardag, det luktade så illa att jag var förvånad att hon inte kände lunkten själv.
    Om det är könssjukdom i munnen, kan det vara smittat i blodet också??
    Ska till undomsmottagningen nästa vecka.
  • kakmamman
    gbg88 skrev 2010-08-22 00:37:00 följande:
    Hon var lite svettigt där nere, det var varm sommardag, det luktade så illa att jag var förvånad att hon inte kände lunkten själv.
    Ska till undomsmottagningen nästa vecka.
    Alltså könssjukdom i munnen..haha nä men:
    Tyvärr är könssjukdomar rätt vanliga bland unga vuxna. Under de senaste åren har antalet fall ökat, och man har bl.a. hittat ca 10 000 nya fall av klamydia årligen. Nästan alla könssjukdomar kan förekomma också på slemhinnorna i munnen och på läpparna, och inte bara på könsorganen. Det gäller herpes, kondylom, gonorré, syfilis och klamydia. HIV och B-hepatit kan också smitta via slemhinnorna i munnen. Skabb och flatlöss är de enda orsakerna till könssjukdomar som inte påträffas i munnen.

varför undrar du om det kan visas i blodet??
    Du kan ju kolla munnen :P
  • Anonym (fislis)
    gbg88 skrev 2010-08-22 00:37:00 följande:
    Ska till undomsmottagningen nästa vecka
    och ändå gick du ner på henne trots stanken... Yäck!
  • gbg88
    kakmamman skrev 2010-08-22 00:40:54 följande:
    Alltså könssjukdom i munnen..haha nä men:
    Tyvärr är könssjukdomar rätt vanliga bland unga vuxna. Under de senaste åren har antalet fall ökat, och man har bl.a. hittat ca 10 000 nya fall av klamydia årligen. Nästan alla könssjukdomar kan förekomma också på slemhinnorna i munnen och på läpparna, och inte bara på könsorganen. Det gäller herpes, kondylom, gonorré, syfilis och klamydia. HIV och B-hepatit kan också smitta via slemhinnorna i munnen. Skabb och flatlöss är de enda orsakerna till könssjukdomar som inte påträffas i munnen.

varför undrar du om det kan visas i blodet??
    Du kan ju kolla munnen :P
    Vad det än är så hoppas jag att det går att bota.
  • kakmamman
    gbg88 skrev 2010-08-22 00:44:16 följande:
    Vad det än är så hoppas jag att det går att bota.
    haha ja!
  • de Robespierre

Låter tveksamt att du skulle ha någon könssjukdom som har satt sig i din hals. Den enda jag har hört talas om IRL är gonnoré. Den personen hade ont i halsen men inget han reagerade över. Det var ett brunt kuvert från staten som fick honom att gå och testa sig och det då kom fram.

Har du några andra symptom än dålig smak i munnen?

Gonnoré t.ex kan ge svullna körtlar i halsen och det kan ge dålig smak i munnen. Men chansen är mycket större att det är någon annan orsak till denna svullnad (och smak). Munhålan och halsen är en tummelplats för bakterier och det kan lika väl vara en vanlig förkylning eller problem med munhålan isf en könssjukdom du fick från henne. Dock värt att kollas upp eftersom det orsakar dig obehag. En läkare bör snabbt kunna utesluta de flesta orsaker.

• Reglementet

Behöver dricka lite mer:P

*Kommersiellt budskap*
  • Anonym

Svamp kanske? Vet inte om det är samma typ av svamp man kan få med det är ju slemhinnor både i munnen och i könet. Om du har beläggningar som luktar så kanske det är det?
    Det är inte så att det är psykosomatiskt - att du mår illa av tanken på sexet och kopplar det till minnet av smak/lukt? Hoppas du får hjälp på ungdomsmottagningen och använd slicklapp eller plastfolie nästa gång Flört

• kakmamman
    Anonym skrev 2010-08-22 10:46:52 följande:
    Svamp kanske? Vet inte om det är samma typ av svamp man kan få med det är ju slemhinnor både i munnen och i könet. Om du har beläggningar som luktar så kanske det är det?
    Det är inte så att det är psykosomatiskt - att du mår illa av tanken på sexet och kopplar det till minnet av smak/lukt? Hoppas du får hjälp på ungdomsmottagningen och använd slicklapp eller plastfolie nästa gång Flört
Svar på tråden Luktar illa efter oralsex.