• Maia03

Låghormonare - symtom?

Kan man som låghormonare ha tidiga symtom eller hur är det egentligen?

Är det som en del skriver,att man inte kan få symtom eftersom det är hormonen som gör att man får dessa eller hur funkar det?

Vet att det är från person till person men man undrar ju ändå hur det funkar.

Om det nu skulle vara så att jag var gravid så skulle jag vara i v 5+1 men jag får inge plus på stickan men en hel
    del symtom har jag ; illamående,ömmande bröst (till o från), huvudvärk, öm i nedre delen av magen och även
    värk i ryggen.Dessa symtom har jag haft sen ca v 4.

Undrar oxå vilka graviditetstest som är dom BÄSTA?

• Svar på tråden Låghormonare - symtom?
  • mallabralla

Jag hänger med på den här tråden, vill också veta? Och hur vet man egentligen att man är låghormonare?

• Squirrel Nutkin

Jag fann denna tråden som handlar bland annat om hcg-hormon; LÄNK. Den är visserligen från 2003 men det finns mycket information i trådstarten. Hoppas det kan vara till hjälp! Glad

Fråga politikerna Valet 2010 www.familjeliv.se/Val2010/
  • josefinebornstrom

jag e också nyfiken.. jag e i bim+2 idag å testade negativt.. vill gärna veta mer...

• solregn

Jag hoppar också på denna tråd!

Jag tror att jag ligger på bim + 2 och jag fortsätter att få negativa tester och jag har mått så konstigt med halsbränna och ont i huvudet  senaste veckan.
    Vill ju så gärna ha en liten så det känns som att jag kanske har drömt upp de symptom som jag har Obestämd

• luckychica

jag vill med veta lite! hade min senaste mens den 23 okt! sedan 8 dagar efter äl hade jag vad jag tror var en nidblödning (rosa flytningar molvärk) har testat ett par gånger sedan dess.. senaste den 7e dec som visar NEG! Nu har jag mått illa som bara den i ett par dagar! men det visade ju inget på ett test för 1.5 v sen! hur kan det vara såhär? det betyder jag är alltså på dag 59 nu! helt sjukt.. får väl köpa ett test till :(

• Mickan

Jag hänger mig också på... Bim +7 idag... Brukar ha cykel på 28-30 dagar. Gått över 2 dagar en gång men då var jag så ivrig att bli gravid men så fort jag fick neg på Stickan så kom mensen... Fick neg på bim men mensen har fortfarande inte dykt upp nu på 37 dygnet!

Är man låghormonare ifall man i vanliga vis inte känner av hormoner och inte har några humörsvägningar eller beror det på nått annat?

• josefinebornstrom

jag fick min mens igår.. troligtvis va de väl ivrighten som gjorde att den blev försenad.. vill så gärna få ett plus..

• luckychica
    josefinebornstrom skrev 2010-12-20 11:14:25 följande:
    jag fick min mens igår.. troligtvis va de väl ivrighten som gjorde att den blev försenad.. vill så gärna få ett plus..
    tråkigt :( jag är på bim typ +31 eller nåt.. tappat räkningen känns det som.. får väl bli ett test till men har inga förhoppningar!
  • Mickan

Jag plussade idag!!!!!! På bim +7 med 2 negativa test på bim och bim+3.... YES!!!!!!!!! Lyckligast i världen!!!!

• Draken x

Mickan: Grattis!! Är i nästa samma situation som du..förutom att jag inte plussat.....2 negativa gravtest! Undrar bara vilket grav test du har haft som visat neg??? Grattis än en gång.

• solregn
    Mickan skrev 2010-12-20 11:52:07 följande:
    Jag plussade idag!!!!!! På bim +7 med 2 negativa test på bim och bim+3.... YES!!!!!!!!! Lyckligast i världen!!!!
    Grattis gumman!! :D
  • Kewin07

Är på bim plus 6 idag å har bara visat negatvit men har grav symton börjar tro de är en inbillning å ska till gyn å göra andra tester imon å kolla vad som är fel. brukar ha 26-28 dagar emellan, tycker detta är riktigt frustrerande

• Mickan

Draken... Vet inte, nått billigt på walmart! Plussade med clearblue!

Svar på tråden Låghormonare - symtom?