• Thelisesmamma

Min HP skrivare e knäpp!!

Har en skrivare av modellen HP Deskjet D2460, som helt fått fnatt!! För det första så när jag ska skriva ut nått så är den inte förstahandsval längre,utan de står att en "one note" är det så jag får bläddra fram tills jag hittar HP:n. MEN det stora problemet är att den börjat fåna sej genom att skriva ut (om ja tex ska ha 4 dokument utskrivna) då kommer först ett dokument, sen ett blankt papper,sen de andra dokumentet,sen ett blankt papper osv... så håller de på jämt! Så alltså 4 dokument blir 4 dokument OCH 4 TOMMA papper!!! Varför?! HJÄÄÄÄLP!!

• Svar på tråden Min HP skrivare e knäpp!!
  • Pappa G

Standardskrivare väljer du i Skrivarinställningar i Kontrollpanelen.

Att den matar tomma papper tyder spontant på någon felaktig inställning i skrivarens inställning.
    Kika igenom genom att välja knappen Egenskaper när du ska skriva ut.

• Thelisesmamma
    Pappa G skrev 2010-08-22 21:26:01 följande:
    Standardskrivare väljer du i Skrivarinställningar i Kontrollpanelen.

Att den matar tomma papper tyder spontant på någon felaktig inställning i skrivarens inställning.
    Kika igenom genom att välja knappen Egenskaper när du ska skriva ut.
    Tack för hjälpen! Fixade det med standard skrivare,men jag lyckas ändå inte se vart ja ska ändra i inställningar. Jag hittar inget annorlunda i mina inställningar flör skrivaren, så han spottar fortfarande ut tomma blad mellan dokumenten... :(
  • inze

Blir det tomma blad oavsett vad du skriver ut eller är det bara när du skriver ut från något vistt program (  t ex Word)?

• Thelisesmamma
    inze skrev 2010-08-23 19:31:03 följande:
    Blir det tomma blad oavsett vad du skriver ut eller är det bara när du skriver ut från något vistt program (  t ex Word)?
    Det är nog fasiken bara i word...
  • inze
    thelise mamma skrev 2010-08-23 21:01:04 följande:
    Det är nog fasiken bara i word...
    Då är det nog något som blivit knas med utskrif6tsinställningarna där. Får du tomma vita sidor även när du förhandsgranskar.
  • Thelisesmamma
    inze skrev 2010-08-23 21:20:56 följande:
    Då är det nog något som blivit knas med utskrif6tsinställningarna där. Får du tomma vita sidor även när du förhandsgranskar.
    Nej,då blir det som vanligt...
Svar på tråden Min HP skrivare e knäpp!!