Kollektivboende med barn i Göteborg!
Hej!Jag heter marcelo och är 22 år och söker ett barnvänligt kollektiv för mig och min 2 åriga dotter som bor växelvis hos mig.
Det verkar vara dåligt utbud på kollektiva lösningar för barnfamiljer. Om man är några stycken kan man ju starta upp något tillsammans och hyra en stor lägenhet/hus!
Jag är en ganska lugn och social person som drömmer om att ha trevliga människor runt mig och staden utanför dörren. Jag är intresserad av film och politik och håller mig så aktiv aktivist som småbarnslivet tillåter. Annars är jag öppen för det mesta och älskar att testa och upptäcka nya saker och smaker. Är därför också allätare och har inget emot vegetarisk kost.
Drömmen är att bo med andra småbarnsföräldrar i halvcentralt läge, men det är en flexibel dröm

Till vardags läser jag sista året på socionomprogrammet vid Göteborgs universitet. Jag bor för närvarande i en Etta med min dotter ca 3 mil norr om stan och lider av lappsjuka.
Om ni är intresserade och vill ha en mer utförlig presentation av mig och mitt barn så hör gärna av er på mailen:)
MVh
/marcelo