Tillit ?
Hej ! Jag behöver verkligen råd mitt liv är kaos just nu. Jag har levt i en relation i 4år med en man som har varit mitt allt.jag flyttade från min hemstad till storstaden för utbildning i han. Hela året 2009 var ett jobbigt år vi fick ett ms o båda hade det tufft privat plus våra problem vi hade ihop. I våra tjafs sa han i vrede ofta att han inte visste vad han ville med oss. Det gav mig en osäkerhet hos mig om tilliten ang vårar förhållande inte tilliten till han som person o det tyckte han va konstigt. Med tanke på att han har lämnar mig 2 ggr i början av året 2010 så förstår jag inte varför jag fortf har känslor för honom. Jag är en idiot rent sagt som e värd någonting mycket bättre men ändå så dras vi till varandra osv hur mycket vi skadar varandra mentalt. Han gjorde slut senast i juni o ja flyttade ut o var helt knäckt vi har träffats o umgåtts som om vi fortf e tillsammans. Jag har frågat ofta vart vi står o han säger att han inte vill rusa in i något så det inte blir lika fel som sist men art vi har något men han säger inte vad det står för. Det har gått 2 mån o det har funkat riktigt bra tills igår. Av misstag råkade jag se en chat konversation som han hade haft tidigare med en tjej för ca 5 dagar sedan det var en massa komplimanger från hans sida till henne o att dom skulle ses osv. Själva grejjen vi är inte ihop men jag har frågat 3 ggr om henne eftersom han har henne på Facebook o hans svar e att han inte vet vem det e. Jag hann dessvärre inte läsa hela konversationen eftersom jag hamna i chock. Jag frontade honom o jag såg att han ångrade sig över sitt agerande o att ingenting betydde för honom.i samma veva säger han att han vill ha ett förhållande med mig igen i barn o allt för han vet hur mycket det betyder för mig. Och ja undrar i frågar såklart varför han inte kunde sagt det tidigare för att han ville. Ja undrar om det e en massa bortförklaringar eller om han verkligen har hittar sig själv nu. Jag var inte sedd i båtar förhållande den senaste tiden i nu sker detta o han som vill starta på nytt börjar allt med en lögn. Hur ska ja veta att omnhan har varit mig trogen ? Finns inga svar jag har alltid litat på honom. Iaf jag kontaktade tjejen o frågade henne hur dom fick kontakt o d var via en dating sida. Ja har frågat han detta o han har sagt nej flera ggr. Jag vet att det e fel o kolla vissa privata saker men jag orkar inte grubbla mer men av ngn känsla kollade jag hans bank o där står det klart o tydligt att han har betalar avg för medlemskap i 2-3 mån. Ja frågar han igen för o ge han en chans o han nekar . Ja visar han banken o han säger att ngn måste ha hackat sig in på hans kort likaså Facebook o allt e tydligen hackat. Ja vet att han ljuger . Ja kan inte fatta varför jag inte skiter i han för ? Han gjorde detta så fort ja var bortrest i lver en vecka o säger att d var en omedveten handling . Hur ska ja någonsin kunna lita på han igen ? Har föreslagit terapi långt innan detta hände men han har varit väldigt neg ang den biten o nu vill han göra det i skaffa en framtid,. Men han jan inte lita på mig nu för jag kollade hans bank av ren skum känsla för han inte är ärlig. Gått ett dygn nu o man har börjat landa ja e inte arg som innan snarare djupt sviken o det känns somninte han förstår det för han blir bara obekväm o stressad av mina frågor. Han känner sig dömd o anklagad typ o idag har han varit helt off. Ja tycker det e han som borde kämpa lite! Kommer det någonsin kunna funka igen efter alla våra turer o hans jävla lögner ?! E terapi en start på vägen ? Tacksam för svar mvh ledsen