• Anonym (?)

Träffa andra tjejer

Jag har alltid vetat att jag varit bi, men har ändå hållt mig till killar den största delen. Har haft sex med några tjejer dock men det anses ju inte ens vara något ovanligt längre i den sraighta världen. Jag är jättenyfiken på hur det skulle vara att dejta en tjej, men nu till dilemmat, vart träffar man en tjej som är bi/gay? Kan ju inte bara gå fram och stöta på alla som jag tycker är snygga för dom är troligtvis inte lagda åt det hållet. Har vart på gaybar men tyckte inte att det var min grej.

Har ni några tips?

• Svar på tråden Träffa andra tjejer
  • Anonym

Jag är i samma situation . Hoppas du får svar !

KRAM

• Anonym (Bi :))

Jag känner exakt likadant! Jag hade med velat dejta en tjej men vet inte hur jag ska gå till väga :(

• Anonym (bidrottning)

gå med på QX sida, skapa en profil och internet flirta lite. var dock beredda på att ni kommer få en massa svar etc av män med div olika "erbjudanden"....inte alltid så smakliga. men annars en toppen sida =)

• Anonym (?)

Jag har redan reggat mig där men det känns så oseriöst, som att allt går ut på sex liksom. Jag vill bara umgås normalt med en söt tjej ;P haha.

• Anonym

hej, jag känner precis likadant! Skulle vilja träffa en tjej för att se, har dock inte kommit ut till NÅGON så jag är väldigt diskretoch nervös över det hela men jag tänker mer och mer på det hela tiden..... känns som det finns så många ställen och helt öppet för killar som är gay men inte för tjejer.....

Svar på tråden Träffa andra tjejer