• Anonym (Dildokillar)

Hur stor dildo vill en kille ha i sig? Dildo inte bara för tjejer.

Min sambo brukar använda dildos i min rumpa, hon har större och större och det är otroligt underbart. Nu undrar jag hur stor dildo man får in i rumpan och är det farligt?
    Själv gillar hon stora dildos o både fitta och rumpa 

• Svar på tråden Hur stor dildo vill en kille ha i sig? Dildo inte bara för tjejer.
  • honkie

på mig - så liten som möjligt
    på henne - inte större än min

• Anonym (ganska stor)

Min kille gillar när jag leker i hans rumpa med en dildo.
    Jag brukar använda en ganska stor som han gillar- 

• Djungelolle

Vill ha en hand där bak..

• mercedes 320

vi har en 25 cm,,som vi båda använder   durrar jäteskönt i hela kroppen,,,,,

• Andyman

Jag gillar verkligen att stimulera anus och prostatan, jag vill ha en så stor som möjligt, min största är 9,4 cm i diameter, när den används så känner jag ett rus i hela kroppen, blir knäsvag, gillar att bli uttöjd och drömmen är att min flickvän ska ta mig hårt med en strap-on, jag har sagt det till henne men hon sa att hon är nog förmycket för vanilj för att få ut något själv av det, jag får fortsätta leka själv när det gäller analstimulans.

• Anonym (Man)

Har en som är 24cm lång, dock inte så grov som funkar bra. Längden mest för att det ska gå sätta den på väggen och knulla sig själv. Jag hade en kortare modell ca 18 cm som var lite för kort för det ändamålet (ändamål - haha) 

• Anonym (Yes, sir)

Nature Boy. Rejält ollon.

• Anonym (Lasse)

Jag har flera olika. Favoriten är en som heter Dick Rambone Black. Den är ganska stor. Bra längd på den för att kunna sätta den på duschväggen och ändå få in den så långt som går. Har en annan som är kortare men grövre. Tyvärr har den knappt några ådror och är ganska slät. Att den ska ha tydliga ådror är en stark rekommendation. 

• Anonym (Engelska)

Jag får väldiga orgasmer med en rabbit. 

Kör på i anus, och känns på pungen. Skönt .
    Sprutar så mycket då.

Svar på tråden Hur stor dildo vill en kille ha i sig? Dildo inte bara för tjejer.