• LillSnurr82

Tips på ifyllnad av havandeskapspenningspapper..

Sitter här och försöker fylla i papprena för havandeskapspenning.
    Någon som har några bra tips på vad man ska ha med och inte ha med? Vad räknas som tunga lyft?
    Jobbar ensam som kallskänka.

Ska man skriva mycket i sin beskrivning av arbetsdag eller ska man försöka få plats på raderna som finns??

Vad tror ni? Någon med erfarenhet och som kanske kan detta???

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Tips på ifyllnad av havandeskapspenningspapper..
  • våranstjärna

jag ska precis fylla i hp jag med, (jobbar som usk)
    min chef komemr hjälpa mej med det såa llt blir korrekt och ser bra ut. har du bett din chef??
    de brukar vara bra på sånt

• Oceansoul

jag gjorde en arbetsbeskrivning av min dag som blev nästan 1 A4 dataskrivet.
    Min chef skrev endats på beskrvning, omvårdnadsuppgifter.
    då de inte längre behöver vara så tydliga på den biten, men jag tyckte tat det var lika bra att vara lite övertydlig.

• LillSnurr82
    våranstjärna skrev 2010-08-23 13:13:25 följande:
    jag ska precis fylla i hp jag med, (jobbar som usk)
    min chef komemr hjälpa mej med det såa llt blir korrekt och ser bra ut. har du bett din chef??
    de brukar vara bra på sånt
    Tack, jo mina chefer ska ju hjälpa mig fylla i papprena. Men några papper är ju jag som ska fylla i och några dom. Men dom kanske kan hjälpa mig med mina också.. kanske är lika bra Skrattande

Hoppas på att få hp from 9/10, när ska du söka till??
  • våranstjärna

ja, alltså de borde kunna hjälpa dej om de är schyssta

jag är beräknad 17/1 så jag begär hel hp from 17/10

• våranstjärna

17/11 naturligtvis

• queenofangels

skriv vad du gör exakt på dagen o hur många luft. nämn också att du är ensam o har ingen möjlighet till att få hjäpt med lyft.

tror lyft fråpn 10-15 kg anses tunga. kommer inte riktigt ihåg.

• LillSnurr82
    våranstjärna skrev 2010-08-23 16:07:35 följande:
    17/11 naturligtvis