• 1pappa

frugan lämnar mig

är numera ensamstående med mina barn dock min fru hjälper mig ibland tills hon få en större lägenhet.
    Vi har haft många år där jag ahr tydligen inte varit upmärsamma och hjälpt min fru med våra barn. Jag har tänkte att jag skulle försörja famlijen och dånär jag jobbat normalt och jobbat hemma har jag gått ute o spelat ggolf eller fotball. sedan har vi haft brister i våra diskussioner där jag inte velat bråka och min fru tröttnat även på det.

Nu är hon rejält trött och flyttat ifrån, ibörjan 2 dagar i veckan och numera permanent....hon säger att hon älskar inte mig som jag gör med henne och måste söka sin inre glädje och därför MÅSTE hon ta denna tid för att hitta tillbaka....jag har svårt att klippa navelsträngen från henne......antigen är jag helt puckat i huvud eller totalt dumb för att jag inte be henne dra åt skogen....jag älskar henne iaf....vi har ett bra liv, hus, barn, inkomst, fantastisk sexliv med mera....dock vi diskutera på ett dåligt viss och blir oens om barn saker, relativt enkelt....vete fasen varför....vill inte slittra min familj helt..

någon som kan råda mig, hjälpa mig !...är jag en idiot, borde slänga henne ut för alltid, sitta lungt o vänta eller ta vårdnad av barnen....????????? en puckande pappa

• Svar på tråden frugan lämnar mig
  • krabbis

Ta det lugnt. Inget krig. försök skapa en relation med respekt och vänlighet. Tänk på vad som är tryggast för barnen...
    Sitter själv lämnad och vet hur svårt det är när man bara har spillror kvar av sitt liv.

lycka till! 

Svar på tråden frugan lämnar mig