• Emlak

Förskolor och skolor i Rotebro (sollentuna)?

Hej vi kommer att flytta från Solna mot Sollentuna eller kring rotebro eller tureberg.

Vad finns det för Förskolor som är bra där i området, kring rotebro trakten?

Är själr förskollärare i Solna så är lite småpetig :)

• Svar på tråden Förskolor och skolor i Rotebro (sollentuna)?
  • Nicki2011

Vet inte om du fått råd, men jag kan rekommendera KOKALITE AB som ligger i Rotebro!
    Lycka Till!Glad

• MrsDahl

Vi håller på att skola in på Ebbas förskola i Rotebro och det känns jätte bra! :)

• Emlak

Vilket sammanträffande vi skolar oxå in på Ebbas just nu.. och vi är på samma avdelning :)
    Nellie och Sylvester kommer nog att bli goda vänner

• MrsDahl

Hej! :) Ja, din man sa att det var dig jag hade skrivit till! Trodde det var en ny tråd, men det var det ju inte. Jag tror också dom kommer bli det. Hahaha! Jobbigt för mamma hjärtat att skola in bara... Glad att du slipper det. :)

• Emlak

Ja det är jobbigt att skola in och lämna och barnen är jätteledsna när man går men de går alltid bra tillslut :)
    Jag tar över nästa vecka med inskolningen så hoppas hon inte är för klängig och mammig då :)

• MrsDahl

Jag har ju inte lämnat Sylvester än. Alla lämnade ju i fredags så det kändes som att utrymme för ett till barn inte fanns. Jag är ju sjukskriven nu så jag har möjlighet att skola in lite lugnare och längre, något som verkar passa Sylvester bättre. Så jag ska väl försöka lämna han en stund på måndag. Nellie var ju ledsen i fredags, såg ju allt eftersom jag var den enda som var kvar, men det blir ju bättre och bättre. :)

• Emlak

Skönt att de börjar gå bättre nu men de är ledsna barn en lång stund på morgonen, inte lätt när dom bara är två stycken som ska trösta..
    Jag tycker iaf att det är skönt att lämna och få lite egen tid hemma när jag är ledig i veckan

Svar på tråden Förskolor och skolor i Rotebro (sollentuna)?