• amomentlikethis

Lindex FIX vinterkläder, bra eller dåliga?

Har alltid haft POPs vinterkläder på mina barn men sonen gillar inte skidjackans "mudd" så nu får jag kika efter annat till honom.

Kikade på fix kläderna och tyckte som såg fina ut, men är det något att ha?
    (jacka+byxa)

Håller dom tätt och är dom varma?

Köpte hem i alla fall eftersom det var ganska tomt på jackor, så vill mest bara veta om dom är värda att behålla eller om jag ska lämna tillbaka.

Så finns det någon med en åsikt om dessa kläder?

• Svar på tråden Lindex FIX vinterkläder, bra eller dåliga?
  • Bells

Hej
    Jag köpte Fix (vinterjacka och skidbyxa) förra året. Jag tyckte inte de var bra eftersom de blev snabbt blöta. Kardborreknäppningen vid handleden gick sönder väldigt snabbt oxå. Håller med att de SER bra ut, men jag kan inte rekommendera dem tyvärr.

• Puffy75

Kan nog inte heller ge dem bästa rekommendationer men  strax över godkänt.
    Pop är ju helt klart bättre men oxå ett annat pris så...
    Har haft vinterbyxor i FIX som dottern älskade att ha på sig...men de blev emellanåt lite blöta i rumpan i jämförelse med systern som hade Didriksson. Däremot verkade FIX varmare. Har även haft FIX vindstopper men den var usel i kvalitet.
    Har du testat Everest på Stadium? Tänkte gå på det i vinter istället för FIX eftersom barnen tycker Pops kläder är tråkiga och absolut inte vill ha de färgerna...Tycker att Everest har överraskat positivt...men som alltid på FL så är väl åsikterna väldigt skiftande

Svar på tråden Lindex FIX vinterkläder, bra eller dåliga?