• Höst flickan

Någon mer än jag som ammar i babybjörn selen?

Hej

För några veckor sedan fick jag alltid ta en paus i shoppingen, städningen el prommisen pga av att amma min sötis.
    Men så kom jag på...jag kan ju amma i bärselen o fortsätta gå

skitbra hon rapas o äts o somnar gott efteråt o jag fortsätter göra det jag gjorde

hon har även en solhatt på sig så bara den som verkligen tittar noga kan se att jag ammar.

Är jag den ende som gör detta?el finns det fler?
    rekomenderar det varmt

Min dröm har gått i uppfyllelse
  • Svar på tråden Någon mer än jag som ammar i babybjörn selen?
  • Zixi

Hur får du till det rent praktiskt? På mig går i alla fall remmarna rakt över brösten.

2010-07-20 3040/50
  • Smultronbaby
    Zixi skrev 2010-08-24 13:25:41 följande:
    Hur får du till det rent praktiskt? På mig går i alla fall remmarna rakt över brösten.
    Haha samma här för hur sitter då selen på om man lyckas lirka fram ett bröst....
    Hihi kanske jag som har för stora.....Drömmer
    Emil 030128 & Molly 100728
  • Höst flickan
    Smultronbaby skrev 2010-08-24 18:13:39 följande:
    Haha samma här för hur sitter då selen på om man lyckas lirka fram ett bröst....
    Hihi kanske jag som har för stora.....Drömmer
    sätt baby björn selen lite på sniskan o så lirkar man fram tutten, jag har inga bomber,men dock c kupaGlad
    Inga problem för mig alls,pröva vett jaSkrattande
  • Smultronbaby
    Höst flickan skrev 2010-08-24 18:24:30 följande:
    sätt baby björn selen lite på sniskan o så lirkar man fram tutten, jag har inga bomber,men dock c kupaGlad
    Inga problem för mig alls,pröva vett jaSkrattande
    Haha tack, får jag nog göra eftersom min tjej helst skulle vilja tillbringa hela dygnet i den Glad
  • Höst flickan
    Smultronbaby skrev 2010-08-24 18:27:07 följande:
    Haha tack, får jag nog göra eftersom min tjej helst skulle vilja tillbringa hela dygnet i den Glad
    Typ samma här en riktig liten klängapa .
  • Smultronbaby
    Höst flickan skrev 2010-08-24 18:49:38 följande:
    Typ samma här en riktig liten klängapa .
    Ja precis, vad gjorde man utan babybjörnen, men tänk så många neg man fick när vi skaffade den " nej skaffa en bärsjal istället " bla bla.... men vi e så nöjda Glad
  • Höst flickan
    Smultronbaby skrev 2010-08-24 19:26:10 följande:
    Ja precis, vad gjorde man utan babybjörnen, men tänk så många neg man fick när vi skaffade den " nej skaffa en bärsjal istället " bla bla.... men vi e så nöjda Glad
    Ja, jag funderade ett tag på bärsjal, men sket i det, jag gillar baby björn och jag hade en redan hemma.

Jag är oxå jättenöjd o bäbis med
  • Höst flickan

Min tjej har haft en liten släng av ont i magen oxå, då är det ju jättebra oxå att mata i upprätt ställning.

• tamate

kan tipsa att dt går att amma i babyskyddet med, man lutar den bara lite på sniskan. händer då och då när vi ska åka någonstans att jag ammat och så packar vi allt och precis innan vi ska in i bilen så får bebisen en slurk till, har då babyskyddet stående på bordet och lutar den lätt mot mig. vet inte om det krävs att man har större bröst som jag men jag står upp och ammat då medans jag påminner gubben om allt vi glömt =) vi har 3 barn så det brukar alltid vara något när vi ska någonstans

Svar på tråden Någon mer än jag som ammar i babybjörn selen?